GlobalCollect, wiodący operator płatności online, kontynuuje ekspansję na światowych rynkach. Firma otworzyła właśnie nowe biura w Japonii i w Australii.

W tym roku GlobalCollect zdążył już otworzyć nowe siedziby w Szanghaju i w Pekinie. Zostały one stworzone jako wsparcie dla działającego od 2008 roku centrum regionalnego w Sinapurze. Ekspansja ta została podyktowana wzrostem sektorów e-commerce i m-commerce w regionie. Rejon Azji i Pacyfiku to obecnie najszybciej rozwijający się rynek handlu online na świecie.

GlobalCollect powołuje się na badania, według których japoński rynek e-commerce w 2016 roku osiągnie wartość 182 miliardów dolarów. Obecnie jego wartość jest szacowana na około 128 miliardów, a jedna czwarta zysków pochodzi z segmentu m-commerce. Rynek australijski jest znacznie mniejszy: ze 155 milionów dolarów w 2010 roku urósł przez dwa lata do 5,6 miliarda. Szacuje się, że ta tendencja będzie kontynuowana, głównie ze względu na coraz większą popularność urządzeń mobilnych. Segment e-commerce w Australii także się rozwija. W roku 2011 stanowił on 5,5% całości rynku sprzedaży, a w 2012 urósł do 6,3%.

„Ponieważ rynek sprzedaży online w tym regionie stale rośnie, rośnie też zapotrzebowanie na nasze usługi” – tłumaczy Mark Patrick, manager odpowiedzialny za region Azji i Pacyfiku w GlobalCollect. „Zdajemy sobie sprawę z faktu, że najlepszym sposobem na wdrożenie produktu na danym rynku jest pełne zaangażowanie się w ten rynek” – dodaje.

GlobalCollect to globalny dostawca rozwiązań dotyczących płatności internetowych. Firma obsługuje rocznie transakcje online na łączną kwotę ponad 14 miliardów dolarów, a wśród jej klientów można znaleźć ponad 500 najbardziej rozpoznawalnych marek ze świata e-commerce. GlobalCollect operuje w ponad 170 krajach świata, obsługując ponad 170 walut i dostarczając 150 metod płatności, wliczając w to większość popularnych instrumentów finansowych.