Exponential, wiodący dostawca treści reklamowych tworzy cross mediową kampanię promującą internetowy kanał sprzedaży sieci TK Maxx. Multimedialne reklamy sklepu online pojawią w odsłonach jesiennej i świąteczno-zimowej i będą przystosowane zarówno do komputerów stacjonarnych jak i urządzeń mobilnych

Elementem reklamy będzie mapa Google, na której pokazane będą lokalizacje sklepów TK Maxx znajdujące się w pobliżu miejsca, w którym przebywa klient. Oprócz mapy wyświetlone będą filmy wideo, które pokażą, jaki zasięg ma sprzedaż ubrań marki TK Maxx. Celem kampanii jest uświadomienie klientom, gdzie znajdują się sklepy należące do sieci, a w efekcie zwiększenie ruchu w salonach sprzedaży.

„Świadomość marki nie jest problemem dla TK Maxx, naszym celem jest raczej zwiększenie zainteresowania, którego finałem będzie wizyta w sklepie” – tłumaczy Niki Stoker, dyrektor zarządzająca w Exponential na Wielką Brytanię. „Nasza grupa docelowa jest silnie sprofilowana, dlatego mam pewność, że będziemy w stanie skutecznie do niej dotrzeć”.

Exponential Interactive jest dostawcą treści reklamowych i rozwiązań marketingowych dla firm. Łącząc technologię z analizą danych wspomaga firmy w docieraniu do perspektywicznych klientów oraz w nawiązywaniu z nimi kontaktu. Działa na skalę globalną, posługując się głównie filmami wideo i aplikacjami mobilnymi.

TK Maxx to detalista odzieżowy. Sprzedaje ubrania dla kobiet, mężczyzn i dzieci oraz akcesoria, po cenach nawet o 60 proc. niższych niż wynosi rekomendowana cena detaliczna (RRP, recommended retail price). Działalność rozpoczął w 1994, obecnie ma 265 sklepów położonych na Wyspach Brytyjskich (249 w Wielkiej Brytanii i 16 w Irlandii). Przeciętnie w jednym salonie dostępnych jest 50 tys. produktów, a każdego tygodnia dostarczanych jest 10 tys. nowych.