Marka Camel Active, której produkty do tej pory zarezerwowane były wyłącznie dla mężczyzn, zdecydowała się wprowadzić w tym sezonie na polski rynek pełną kolekcję dla kobiet.

Wraz z nową męską kolekcją Camel Active do polskich sklepów są wprowadzane również damskie modele Camel Active Womenswear. Rozszerzona oferta będzie dostępna w salonach firmowych brandu oraz wybranych sieciach multibrandowych.

W jesienno-zimowym sezonie Polki będą mogły wybierać wśród różnych rodzajów kurtek oraz dodatków. W nadchodzących sezonach asortyment dla pań będzie jednak konsekwentnie wzbogacany o kolejne elementy. Debiut Camel Active Womenswear nastąpił już w Niemczech, krajach Beneluksu, Skandynawii, Francji, Wielkiej Brytanii i został bardzo dobrze przyjęty przez sieci sprzedaży.

– Reakcje sprzedawców detalicznych były bardzo pozytywne. Nasi klienci wyrazili uznanie dla udanego przeniesienia filozofii Camel Active z męskiej linii na linię odzieży damskiej. Chwalili również wszechstronność kolekcji, świetne kroje ubrań, a także utrzymanie charakterystycznych cech zarówno produktu, jak i designu. Nasza inwestycja w nowy pomysł i osiągnięty rezultat spotkały się z dobrym przyjęciem, które nagrodziło nasz wysiłek – mówi Eric Sperber, dyrektor zarządzający Camel Active.

W zamówieniach przedsprzedażowych kolekcji jesień-zima 2013 szczególnym powodzeniem cieszyły się parki, kurtki pikowane i sportowe.

– W sumie, dla damskiej kolekcji Camel Active udało nam się pozyskać około 460 punktów sprzedaży – 320 na rynku niemieckim oraz 140 w innych krajach Europy – dodaje Frank Brüggemann, dyrektor Camel Acitve.

Salony firmowe Camel Active znajdują się w Polsce głównie w największych centrach handlowych m.in. w CH Silesia City Center w Katowicach, CH Manufaktura w Łodzi czy w CH Blue City w Warszawie.

Marka Camel Active jest skierowana do osób w wieku od 30 do 50 lat, o wyższym od średniego statusie, wykształceniu i dochodach, poszukujących ubrań typu casual. Brand należy do portfolio marek Bültel International Fashion Group.