CH Alfa Olsztyn zmienia nazwę

Alfa Centrum w Olsztynie

Alfa Centrum w Olsztynie

5 października 2013 roku olsztyńskie Centrum Handlowe Alfa zmieni nazwę na Aura Centrum Olsztyna. Tego dnia zaprezentowany zostanie nowy logotyp oraz całkowicie nowa identyfikacja wizualna centrum. Zakończy się także pierwszy etap prac modernizacyjnych.

W momencie nabycia Centrum Handlowego Alfa w marcu 2012 roku, Rockspring, wspólnie z asset managerem Centrum – Balmain Asset Management, rozpoczęli realizację planu modernizacji obiektu. Miała ona na celu uatrakcyjnienie Centrum, uczynienie go bardziej przyjaznym i wygodnym nie tylko do robienia zakupów, ale także do spotkań z przyjaciółmi czy po prostu do relaksu i odpoczynku.

– Przez ostatnie 12 miesięcy plan ten był wcielany w życie a jego realizacja zamknęła się w kosztach 20 mln zł, które zostały zainwestowane w remont pasaży centrum, głównych wejść oraz parkingu. Wprowadzone zostały także nowe marki, które nie były dotąd obecne w Olsztynie, jak delikatesy Alma, Sinsay, czy Bershka.  W trakcie remontu oraz w zwiążku z ograniczeniami praw do nazwy centrum postanowiliśmy wraz z Rockspring  przeprowadzić rebranding obiektu, ponieważ centrum przeszło właśnie niebywałą transformację i może na nowo zaistnieć jako istotna część śródmieścia Olsztyna – mówi Stuart Lang z Balmain Asset Management.

Nowa nazwa Aura Centrum Olsztyna podkreśla, jak poinformowano, znaczenie centralnej lokalizacji obiektu w mieście. Jest równie prosta w swojej wymowie ale zdecydowanie bardziej elastyczna  niż poprzednia. Natomiast logo Aury będzie nawiązywać do dotychczasowego logo centrum kolorem różowym, który jest żywy i łatwo rozpoznawalny.

Oficjalne ujawnienie nowej nazwy i logotypu centrum było poprzedzone kilkumiesięczną kampanią teaserową, której celem było zaintrygowanie mieszkańców Olsztyna i zaznajomienie ich z pewnymi aspektami nowego logo i nazwy, lecz bez ich pełnego ujawniania i bez podawania związku z centrum handlowym.

W ramach kampanii teaserowej wykorzystywane były formy graficzne, jak np. pierwsze w Olsztynie graffiti i murale 3D, które pojawiały się na ścianach i chodnikach miasta.

Nowe logo olsztyńskiego centrum handlowego zostanie oficjalnie zaprezentowane w sobotę, 5 października 2013 roku podczas trzydniowego eventu zainspirowanego zmianą nazwy. W tym samym momencie zacznie działać nowa strona internetowa centrum www.auracentrum.pl oraz fanpage na Facebooku.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016