Dwie marki LPP w Galerii Młyńskiej

Galeria Młyńska

Galeria Młyńska

Dzisiaj w raciborskiej Galerii Młyńskiej na poziomie +1 został otwarty salony House o powierzchni 340 mkw. oraz na parterze salon Sinsay o powierzchni 300 mkw. Należący do grupy LPP salon Sinsay jest pierwszym punktem tej marki w promieniu blisko 100 km.

– Przez ostatnie parę miesięcy w obiekcie trwały prace remontowe związane z istotną rekomercjalizacją Galerii Młyńskiej. Proces ten już jest na ostatniej prostej – w dniu dzisiejszym klientów witają salony Sinsay i House, a niebawem dołączą do nich kolejne 3 marki grupy LPP. Warto dodać, że na lokalnym rynku marki House i Sinsay będą operować wyłącznie w Galerii Młyńskiej – powiedział Łukasz Tomczak, marketing & pr manager, CREAM.

W otwartych salonach House i Sinsay znalazły się najnowsze kolekcje odzieżowe jesień – zima 2013. LPP SA jest właścicielem marek House, Mohito, Reserved, Cropp Town i Sinsay.

Galeria Młyńska, należąca do grupy Caelum Development, zarządzana jest przez CREAM. Obiekt jest zlokalizowany tuż przy raciborskim rynku. Powierzchnia całkowita galerii to 4,2 tys. mkw., a powierzchnia najmu to 2,8 tys. mkw. W galerii znajdują się 22 sklepy.

CREAM, czyli Caelum Real Estate Asset Management, oferuje pełny zakres usług związanych z zarządzaniem. Ponadto w ofercie organizacji znajdują się także usługi doradztwa inwestycyjnego, doradztwa operacyjnego, działań developerskich i project management. Obecnie CREAM zarządza portfolio 18 nieruchomości handlowych, zlokalizowanych w całej Polsce.

Reklama

Galeria Jurajska