Ruszył pierwszy Empik w nowym koncepcie

Salon Empik

1 października 2013 roku w Factory Annopol miało miejsce otwarcie księgarni Empik w formacie wyprzedażowym.

– To jedyny outletowy salon tej marki w Polsce. Dzięki jego atrakcyjnej ofercie wyróżniamy się na tle konkurencji – powiedziała Anna Zawadzka, dyrektor Centrum Outlet Factory Warszawa Annopol.

Powierzchnia księgarni w Factory Annopol wynosi 337 mkw.

Jak dowiedziała się redakcja Retailnet, salon Empik w Factory Annopol jest jedynym sklepem wyprzedażowym sieci. Pierwszy sklep typu outlet Empik uruchomił w lutym 2011 roku w pasażu galerii handlowej Tesco na warszawskich Kabatach. Salon jednak został zamknięty.

Asortyment sklepu wyprzedażowego Empik stanowią produkty w pełni wartościowe – tzw. końcówki serii/wydań, tytuły wydane kilka lat temu, a także produkty częściowo uszkodzone.

Empik to sieć dystrybucji dóbr kultury, wiedzy i rozrywki na polskim rynku. Obecnie w ramach sieci działa około 190 salonów. Empik oferuje książki, muzykę, filmy, gry i programy multimedialne, prasę, produkty art&pap, artykuły edukacyjne, gadżety, produkty do dekoracji wnętrz a także bilety na różnorodne wydarzenia.

Empik należy do Grupy Empik Media & Fashion, notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Grupę tworzą spółki o profilu operacyjno-handlowym oraz NFI Empik Media & Fashion S.A. jako spółka holdingowa.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016