Proces komercjalizacji CH Ogrody przekroczył 60 proc.

Stoisko CH Ogrody na SCF 2013

Centrum Handlowe Ogrody w Elblągu, które obecnie przechodzi proces rozbudowy oraz modernizacji, podczas wrześniowych targów Shopping Center Forum 2013 zaprezentowało nową architekturę obiektu oraz ofertę handlową, poszerzoną o wiodące marki.

Na SCF podkreślano potencjał inwestycji oraz jej kluczowe znaczenie dla regionu – po rozbudowie Ogrody obejmą swoim zasięgiem 400 000 mieszkańców  Polski oraz obwód kaliningradzki liczący blisko milion mieszkańców.

– Nie wyobrażam sobie, żeby na Shopping Center Forum 2013 mogło zabraknąć Centrum Handlowego Ogrody, jednego z najważniejszych projektów w naszym portfolio. Udział w tak ważnym wydarzeniu, umożliwił nam wsparcie procesu komercjalizacji, który w tym momencie został przeprowadzony w ponad 60 proc. Podczas targów odbyliśmy wiele kluczowych rozmów – mówi dla Retailnet Krzysztof Bocianowski, Head of Asset Management, CBRE Global Investors Poland.

W przebiegającym fazowo procesie rozbudowy w częściowo już zmodernizowanej istniejącej części Centrum Handlowego swoje sklepy otworzyły sieci RTV Euro AGD, CCC oraz T-Mobile. Nieprzerwanie dla klientów otwarty jest hipermarket Carrefour. Po zakończeniu prac na dwóch poziomach nowych Ogrodów znajdzie się 130 punktów usługowych i sklepów, m.in. Reserved, H&M, New Yorker, CCC, Deichmann, Rossmann, Mohito, Crop Town, House, Sinsay, Douglas, Orsay, Sizeer, Wojas, Quiosque, Piekarnia Raszczyk, Trojan Horse, Grycan, Yes, Apart, Esotiq, Plus GSM, Inmedio, Yves Rocher, restauracja McDonald’s oraz wielosalowe kino. Na trzech poziomach centrum zaplanowany został parking na ponad 1000 miejsc.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016