MasterCard online retailing
Shutterstock

MasterCard ogłosił zawarcie strategicznego partnerstwa z wiodącym producentem parkomatów, firmą Parkeon. Porozumienie ma na celu wprowadzenie nowego systemu, oferującego dostęp do promocji i programów lojalnościowych lokalnych przedsiębiorców za pośrednictwem parkomatów.

Nowa platforma, opracowana przez MasterCard, pozwoli kupującym uzyskać dostęp do różnego rodzaju ofert od lokalnych dostawców podczas płacenia za miejsce parkingowe. Jest to unikalna okazja dla przedsiębiorców na dotarcie do klienta ze spersonalizowaną ofertą.

MasterCard twierdzi, że nowy system jest pierwszym w swoim rodzaju. Nie będzie wymagał rejestracji ani instalacji specjalnych aplikacji. Firma zapewnia, że też usługa dostępna będzie dla każdego. Pilotażowe uruchomienie programu zaplanowano na siódmego października w Nowym Jorku, a jego uruchomienie systemu na pełną skalę planowane jest na początek przyszłego roku, zarówno w USA, jak i w Europie.

„Zmienia się sposób w jaki robimy zakupy, a wraz z nim oczekiwania klientów. Łącząc nasze doświadczenia z infrastrukturą Parkeon, chcemy dostarczyć konsumentom możliwie najbardziej spersonalizowaną ofertę, i to już w momencie wysiadania z samochodu” – powiedział Hany Fam, odpowiedzialny w MasterCard za partnerstwa globalne. „Ta współpraca stawia klienta na pierwszym miejscu, oferując mu produkty i usługi które są dostosowane do jego potrzeb” – dodał.

„Parkomaty ewoluują. Z urządzeń przyjmujących jedynie gotówkę i to w małych nominałach, stały się narzędziem, które może być biznesowo opłacalne. Mamy nadzieję udostępnić je lokalnym przedsiębiorcom w trzech tysiącach miast na całym świecie” – powiedziała Stéphane Roques z Parkeon.

Współpraca przy nowym programie jest kontynuacją długotrwałej współpracy pomiędzy Parkeon a MasterCard. Dzięki dotychczasowym wspólnym inicjatywom, firmom udało się zwiększyć liczbę płatności elektronicznych w parkomatach Parkeon o 27% w czasie ostatniego roku.