COS z czwartym salonem w Polsce

Salon COS

Przedstawiciele marki odzieżowej COS poinformowali redakcję Retailnet o kolejnym otwarciu salonu brandu w naszym kraju. Jesienią bieżącego roku zostanie otwarty drugi sklep sieci COS w Warszawie. Będzie się on mieścił w Domu Mody Klif.

Sklep znajdował się będzie na pierwszym piętrze, gdzie na powierzchni 324 mkw. dostępna będzie damska oraz męska kolekcja. Sklep zaprojektowany został tak, aby mógł wiernie odzwierciedlać filozofię marki COS, poprzez wykorzystanie naturalnych materiałów i zestawienie ich ze stylowymi elementami.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, jakim zainteresowaniem cieszy się marka od chwili jej pojawienia się w Warszawie. Mamy nadzieję, że drugi sklep zostanie równie dobrze przyjęty – mówi Retailnet Marie Honda, dyrektor kreatywna marki COS na świecie.

Nowy sklep COS będzie czwartą lokalizacją brandu w Polsce. Do tej pory otwarto sklepy w Warszawie, Poznaniu oraz Katowicach.

Wiosną 2014 roku marka COS, Collection of Style, otworzy swój pierwszy sklep w Nowym Jorku. Ponadto, w tym samym roku, marka otworzy sklep internetowy, który będzie obsługiwał rynek amerykański.

COS, czyli Collection of Style to dziś jedna z najdynamiczniej rozwijających się marek odzieżowych Grupy H&M. Obecnie COS dysponuje siecią 75 sklepów w 17 krajach (Wielka Brytania, Niemcy, Holandia, Dania, Francja, Hiszpania, Belgia, Irlandia, Szwecja, Finlandia, Austria, Włochy, Norwegia, Dubaj, Kuwejt, Chiny i Polska), którą uzupełnia sklep internetowy prowadzący sprzedaż wysyłkową do 18 krajów w Europie.

Marka COS powstała w marcu 2007 r. wraz z otwarciem pierwszego sklepu przy londyńskiej Regent Street. COS jest częścią grupy H&M i stanowi jej uzupełnienie, ponieważ działalność obu firm opiera się na tym samym założeniu biznesowym – „moda i jakość w najlepszej cenie”. Najwyższe ceny w przedziale cenowym oferty H&M rozpoczynają zakres cenowy odzieży marki COS.

Asortyment COS dzieli się na kilka podstawowych koncepcji, w tym niezbędne elementy garderoby dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Kolekcje COS powstają we współpracy z zespołem projektantów i nabywców.

Tagi:,

Reklama

Galeria Jurajska