Rośnie sprzedaż Gino Rossi i Simple

Kolekcja Gino Rossi

Kolekcja Gino Rossi

Łączna sprzedaż spółki Gino Rossi we wrześniu wyniosła 14,4 mln zł i był to wzrost o 15 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego. Natomiast sprzedaż realizowana wyłącznie w salonach marki wzrosła o 44 proc. (9,6 mln zł). W przypadku spółki Simple sprzedaż w tym okresie wyniosła 7 mln zł, co oznacza poprawę o 1 proc. rok do roku.

W okresie styczeń-wrzesień 2013 roku spółka Gino Rossi osiągnęła obroty ze sprzedaży w kwocie 92,5 ml zł, a to oznacza wzrost o 11 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku 2012. Sprzedaż w samych salonach wyniosła 65,5 mln zł (wzrost 15 proc.). Natomiast sprzedaż spółki Simple w tym okresie wyniosła 58,3 mln zł, co stanowi wzrost o 1 proc.

Gino Rossi zarządza markami modowymi: Gino Rossi i Simple Creative Products. Spółka jest notowana na GPW od 2006 roku. W 2012 roku pod marką Gino Rossi zostało otwartych 14 sklepów, a pod marką Simple 2 salony. Obecnie sieć sprzedaży Gino Rossi obejmuje ponad 87 salonów firmowych w Polsce i za granicą. Natomiast sieć Simple Creative Products liczy ponad 48 salonów firmowych. W marcu 2013 roku spółka uruchomiła e-sklep Gino Rossi.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016