Sukcesja bez hotelu

Sukcesja

Sukcesja

W powstającym w Łodzi kompleksie Sukcesja nie będzie jednak hotelu. Miał on uzupełniać trzy podstawowe funkcje obiektu: handlową, rozrywkową i rekreacyjną i zajmować niewiele ponad 6 proc. powierzchni całkowitej, która wynosi około 128 tys. mkw.

Od powstania projektu Sukcesji sytuacja na rynku hotelowym w Łodzi diametralnie zmieniła się, m. in. w ubiegłym i tym roku zostało oddanych kilka dużych obiektów, powstają kolejne, a inwestorzy zapowiadają budowę i rozbudowę następnych. Z badań rynku, przeprowadzonych w ostatnich miesiącach przez dwie niezależne pracownie, wynika jednoznacznie, że powstanie hotelu w kompleksie Sukcesji jest obecnie nieuzasadnione ekonomicznie, inwestor podjął więc decyzję o rezygnacji z jego budowy.

– Sukcesja ma być dobrym biznesem nie tylko dla inwestora, ale przede wszystkim dla najemców i operatorów – powiedziała Ewa Samsel, rzeczniczka prasowa Centrum.

Zmiana planów związanych z hotelem nie ma żadnego wpływu na galerię handlową i strefę rekreacyjno-rozrywkową. W galerii powstanie około 170 sklepów i punktów usługowych, a w części rozrywkowo-rekreacyjnej m.in. 9-salowe kino Helios, klub Pure Jatomi Fitness z 300-metrowym tarasem zewnętrznym i plac zabaw z możliwością pozostawienia dzieci pod opieką. Dwupoziomowy parking pomieści ponad 1000 samochodów.

Sukcesja ma być przede wszystkim miejscem spędzania wolnego czasu, obiektem w pełni zielonym, pierwszym tego typu w regionie z certyfikatem BREEAM. Niedawno do grona najemców dołączyło dziesięć kolejnych znanych marek.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016