Podczas ostatniego pokazu mody marki Simple Creative Products oprócz prezentacji damskiej kolekcji, na wybiegu pojawili się mężczyźni. W czasie pokazu można było zobaczyć dziesięciu modeli w płaszczach, kurtkach, garniturach i t-shirtach.

Tomasz Malicki, prezes zarządu Gino Rossi SA, do której należy Simple potwierdził, że firma rozważa wyprodukowanie męskiej kolekcji.

– W tym pokazie zależało nam na tym, żeby zaskoczyć publiczność. To się udało, bo męska kolekcja została dobrze przyjęta. Obecnie nie planujemy wprowadzenia do sklepów męskiej odzieży, ale rozważamy taką możliwość. W związku z tą kwestią pojawia się jednak problem logistyczny, bo salony Simple nie są wielkopowierzchniowe i trzeba byłoby przemyśleć w jaki sposób zaprezentować w nich kolekcję dla panów. Na razie jednak nie wprowadzimy męskiej garderoby z logo Simple Creative Products – mówi w rozmowie z Retailnet Tomasz Malicki, prezes zarządu Gino Rossi SA.

Z informacji dostępnej na stronie marki Simple wynika, że projektantka brandu Lidia Kalita (wiosną 2013 złożyła wypowiedzenie ze stanowiska głównej projektantki Simple) przygotowała tę część kolekcji we współpracy z marką Bytom. Modele sygnowane nazwą Lidia Kalita for Bytom & Designers będą dostępne w wybranych sklepach Bytom w Warszawie.

W tym roku Simple planuje otwarcie 4 salonów w Nowym Sączu, Katowicach, Gdyni oraz w Poznaniu. Obecnie na polskim rynku działa ok. 50 salonów marki Simple Creative Products. Brand dostępny jest także za granicą. Dwa salony Simple znajdują się w Niemczech, jeden mieści się na Litwie.