Alma najlepiej oceniona przez OC&C

Sklep Alma

Sklep Alma

Jak pokazują wyniki badania: Postrzeganie ofert sieci detalicznych 2013 , zrealizowanego przez międzynarodową firmę consultingu strategicznego OC&C  Strategy Consultants specjalizującą się w doradztwie dla branż handlu detalicznego, FMCG i Private Equity, Alma zdobyła najwyższą pozycję wśród sieci sklepów spożywczych.

Badanie zostało przeprowadzone w 9 krajach na próbie 30 tys. konsumentów. W Polsce zebrano ponad 18 tys. opinii. Konsumenci ocenili 50 detalistów pod względem jakości produktów, szerokości asortymentu, dopasowania produktów, obsługi, wyglądu sklepu, cen, relacji oferowanej wartości do ceny oraz zaufania. Alma wygrała w  5 kategoriach.

W ubiegłym roku Alma również zdobyła pierwsze miejsce w rankingu polskich detalistów w kategorii jakość produktów, a także osiągnęła najwyższą pozycję wśród sklepów spożywczych w kategoriach: szerokość asortymentu, obsługa klientów oraz wystrój i klimat sklepu.

Jak pokazują wyniki badania, Polacy wybierając Delikatesy Alma docenili jakość produktów, klimat panujący w sklepach i fachową obsługę.

Obecnie asortyment Almy to kilkadziesiąt  tysięcy produktów, z czego ponad 3 tys. jest sprowadzanych do sieci na wyłączność. Ponadto w ubiegłym roku na półki Delikatesów Alma wprowadzone zostały produkty marki Food&Joy. Aktualnie linia Food&Joy obejmuje ponad 300 produktów z różnych kategorii i stale jest rozbudowywana.

Zarząd Delikatesów, jak poinformowano, stawia także na rozwój swojej sieci sklepów stacjonarnych. W tym roku otwartych zostało 7 nowych obiektów, a do końca roku pod szyldem Delikatesów Alma funkcjonować będzie 45 sklepów.

– Polacy przestają już wierzyć, że w dyskontach jest najtaniej. Poszukują czegoś więcej, są ciekawi nowych smaków, eksperymentują w kuchni. Są coraz bardziej świadomymi konsumentami i jak widać, także dla nich jakość jest priorytetem. Doceniają najwyższe standardy, którymi się kierujemy, co sprawia, że dokładamy jeszcze większych starań, aby jakość oferowanych przez Delikatesy Alma produktów  i usług była jak najwyższa, a oferta jak najbardziej różnorodna. Dziękujemy za zaufanie naszym klientom – mówi Aleksandra Budzińska, reprezentująca sieć Alma.

Delikatesy Alma to sieć 44 sklepów zlokalizowanych w największych polskich miastach. Ofertę Delikatesów Alma uzupełnia sklep internetowy alma24.pl

 

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska