Salon RuzkZuck
Salon RuzkZuck

RuckZuck, jedna z największych w Europie sieci sprzedaży produktów marki Classen, otworzyła pierwszy w Polsce multimedialny salon.

Na ponad 500 mkw. znajduje się m.in. pierwsze w Polsce pomieszczenie projekcyjne, w którym – za pomocą aplikacji na tablecie i jednego kliknięcia – można zobaczyć wybraną podłogę. Laserowy rzutnik wyświetla podłogę pod stopami klienta ze wskazanej przez niego kolekcji paneli, stwarzając wrażenie jakby faktycznie była ona tam położona. Nowy, multimedialny salon RuckZuck powstał w Parku Handlowym Targówek w Warszawie.

W salonie znajdują się również cztery stanowiska z multimedialnymi konfiguratorami, czyli boksy multimedialne, w których można usiąść i za pomocą  aplikacji na tablecie dopasowywać podłogę i drzwi do przygotowanych w programie aranżacji. Te wyświetlają się na dużych monitorach również zainstalowanych w boksach. Każdy produkt w aplikacji posiada indywidualny numer, za pomocą którego już w kolejnych  punktach w salonie można zobaczyć tę podłogę na żywo.

Panele podłogowe w nowym salonie RuckZuck można wybierać na 12 stanowiskach z wysuwanymi wzornikami podłóg. Każde ze stanowisk wyposażone zostało bowiem w tablet, na którym wyświetlane są informacje o kolekcjach, dane techniczne produktów oraz atrakcyjne aranżacje i wizualizacje.

– Multimedialne rozwiązania, które wprowadziliśmy do nowego salonu mają ułatwić naszym klientom zakupy. Zdajemy sobie sprawę z tego, jak ciężko jest zdecydować o wyborze podłogi na podstawie jednej deski. Dzięki specjalnie przygotowanemu pokojowi projekcyjnemu oraz multimedialnym konfiguratorom już w sklepie możemy szukać inspiracji i wybierać kolorystycznie pasujące do siebie produkty – mówi Katarzyna Śliwińska, kierownik działu marketingu w RuckZuck.

– Nowoczesne technologie, tablety i multimedia to już nieodłączny element naszego życia. Podążając za trendami, postanowiliśmy je też nieco wyprzedzić i stworzyć salon na miarę już XXII wieku.

Nowy salon RuckZuck to designerski, zaprojektowany z dbałością o każdy detal sklep, na pierwszy rzut oka przypominający showroom. Wnętrze zostało wyposażone w białe ekspozytory z wysuwanymi wzornikami podłóg, skórzane białe kanapy i telewizory plazmowe na ścianach. Skrzydła drzwiowe zostały wyeksponowane w czarnych, matowych i podświetlanych boksach, a wnętrza stanowisk z multimedialnymi konfiguratorami ozdobione kolorem drewna.

Salony RuckZuck oferują wybór podłóg laminowanych, drzwi wewnętrznych oraz materiałów wykończeniowych firmy Classen. Punkty RuckZuck oferują również transport oraz montaż zakupionych podłóg i drzwi. Obecnie w Polsce działa około 70 sklepów sieci.

Salony RuckZuck działają w 3 formatach. W małych miejscowościach uruchamiane są zazwyczaj jednostki w formacie RuckZuck Express, czyli sklepy o powierzchni 150-300 mkw. Standardowe punkty RuckZuck mają od 300 do 600 mkw. powierzchni, format  premium to salony o powierzchni powyżej 600 mkw. znajdujące się w dużych miejscowościach o znaczącym potencjale zakupowym.