Solar
Solar

Solar Company SA poinformowała, że we wrześniu 2013 roku osiągnęła skonsolidowane nieaudytowane przychody ze sprzedaży, zaprezentowane zgodnie z Międzynarodowymi Standardami Sprawozdawczości Finansowej w wysokości 15 mln zł , w tym salony własne (sprzedaż realizowana w salonach własnych Grupy Kapitałowej Solar Company S.A., także w outletach)  uzyskały11 mln zł.

Solar Company SA prowadzi sieć sprzedaży, zarówno w Polsce, jak i za granicą, która obejmuje łącznie 239 placówek. Sieć sprzedaży spółki w Polsce składa się z 200 punktów sprzedaży w tym 76 sklepów własnych (11 sklepów outlet), 8 sklepów franczyzowych oraz 116 sklepów partnerskich. Od kilku lat Solar jest również obecna na rynkach zagranicznych poprzez sieć sklepów partnerskich i franczyzowych, która obejmuje obecnie 39 sklepów (31 partnerskich oraz 8 franczyzowych) zlokalizowanych m.in. w Niemczech, Belgii, Wielkiej Brytanii, Szkocji, Rosji oraz na Ukrainie, Słowacji, Litwie i Białorusi.

Spółka jest właścicielem marki modowej Solar skierowanej do kobiet. Pod marką sprzedawane są autorskie kolekcje odzieży damskiej oraz akcesoriów odzieżowych (torebki, paski, czapki, kapelusze, chusty, szaliki, rękawiczki, okulary przeciwsłoneczne, parasolki oraz biżuteria).