Ryłko z nową usługą dla klientów e-sklepu

Kolekcja Ryłko

Obuwie firmy Ryłko poza siecią salonów stacjonarnych można nabyć także w sklepie internetowym. Do niedawna dostawa produktów zamówionych w e-sklepie była możliwa jedynie za pośrednictwem firmy kurierskiej. Ryłko zdecydowało się wprowadzić jednak nową formę odbioru towarów dla klientów, którzy nie chcą płacić za dostawę.

– W związku z dużym zainteresowaniem wprowadziliśmy nową formę odbioru zamówień składanych w sklepie internetowym. Teraz klienci mogą odebrać zakupione towary w wybranym przez siebie salonie stacjonarnym – informuje firma Ryłko.

Jak informuje firma, czas realizacji zamówienia wynosi do 3 dni roboczych. Przesyłka wysłana za pośrednictwem firmy kurierskiej trafia zwykle do kupującego w Polsce w terminie do 3 dni roboczych, lecz nie później niż 7-go dnia roboczego.

Ryłko sp. z o.o. jest polską firmą, która od 15 lat pod marką Ryłko produkuje i sprzedaje obuwie, a także galanterię skórzaną. Obuwie marki Ryłko jest dostępne w Polsce w ponad 80 sklepach. Firma prowadzi również sprzedaż produktów poprzez sklep internetowy. Ryłko otwiera punkty własne i franczyzowe o średniej powierzchni od 70 -130 mkw.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016