Kolejne marki w Galerii Warmińskiej

Wizualizacja Galerii Warmińskiej

Wizualizacja Galerii Warmińskiej

Na rok przed otwarciem Galerii Warmińskiej w Olsztynie proces komercjalizacji obiektu dobiega końca. Znana jest już większość najemców, którzy otworzą swoje salony w najnowocześniejszym centrum handlowo – rozrywkowym Warmii i Mazur.

– Tommy Hilfiger, Pepe Jeans, Lee/Wrangler oraz 4 F Sport – to kolejne marki, które znajdą się w Galerii Warmińskiej. – Komercjalizacja inwestycji wartej 100 mln euro dowodzi, że otwarcie obiektu z kompletem najemców w październiku 2014 roku staje się coraz bardziej realne – powiedział Mariusz Kowalczyk ze spółki Libra Project.

Galeria Warmińska jest projektem o znaczeniu regionalnym. Ze względu na lokalizację wśród odwiedzających znajdzie się nie tylko blisko 200 tys. olsztynian, 1,5 mln mieszkańców województwa warmińsko – mazurskiego, ale również milion turystów, którzy corocznie odwiedzają stolicę Warmii i Mazur. Nie bez znaczenia dla frekwencji jest otwarcie w lipcu 2012 roku małego ruchu granicznego z Obwodem Kaliningradzkim. Dodatkowo, obiekt powstaje przy skrzyżowaniu dwóch najważniejszych arterii miejskich – Tuwima, która stanowi rodzaj południowej obwodnicy miasta oraz Sikorskiego, która stanowi główną trasę łączącą największe osiedla mieszkaniowe z centrum Olsztyna.

Do grona najemców Galerii Warmińskiej dołączają właśnie cztery kolejne marki, z którymi umowę najmu podpisała spółka Libra Project, odpowiedzialna za komercjalizację obiektu. Jedną z nich jest Tommy Hilfiger. Kolekcje amerykańskiej marki obejmują odzież typu casual, wzbogaconą o asortyment butów oraz dodatków. Kolekcje są adresowane głównie do kobiet i mężczyzn w przedziale wiekowym 25 – 45 lat.

Kolejnym z najemców jest multibrandowy salonu Lee/Wrangler. Sklep zaoferuje jeansy Lee oraz Wrangler, a także koszule, t-shirty i swetry.

W obiekcie pojawi się również marka Pepe Jeans. Londyński brand swoją ekspansję rozpoczął na początku lat 80. Obecnie Pepe Jeans ma swoje salony w niemal wszystkich krajach europejskich. Dodatkowo planowane jest utworzenie nowych punktów w Ameryce Łacińskiej i Azji. Projektanci kolekcji marki to osoby o różnej narodowości.

Ostatni z najemców, 4F Sport, to wiodąca polska firma produkująca odzież i akcesoria sportowe.

Galeria Warmińska zaoferuje klientom 170 lokali handlowo – usługowych na dwóch kondygnacjach i łącznej powierzchni ponad 116 tys mkw.. Multibranżowa oferta Galerii Warmińskiej wypełniona jest brandami, które będą debiutować na rynku wojewódzkim. Wśród najemców strategicznych znajdą się m.in. szwedzki H&M oraz marki hiszpańskiej grupy Inditex. Flagowy brand grupy – Zara, otworzy salon o wielkości 2,2 tys. mkw. i będzie to jedyny sklep tej marki w regionie. Inditex ulokuje w galerii także swoje pozostałe brandy: Oysho, Zara Home, Pull and Bear, Bershka, Stradivarius i Massimo Dutti. Kolejny strategiczny najemca to grupa LPP – jeden z najważniejszych graczy na polskim rynku odzieżowym. LPP dla mieszkańców otworzy sklepy marek: Reserved, Cropp, House, Sinsay oraz Mohito, zajmie łączną powierzchnię prawie 3,5 tys. mkw. Grupy Inditex oraz LPP dołączyły do grona najemców do których należą m.in.: Adidas, Reebok,, Big Star, Camaieu, Bijou Brigitte, Heavy Duty, Lavard, Levi’s, Neckermann, Nike, Orsay, Paryżanka, Airfield Cambio, Apart, Eleganteria, Rtv Euro Agd, Smyk, Sephora oraz Rossman. Brandy spożywcze reprezentować będą m.in.: Piotr i Paweł, Krakowski Kredens i olsztyńska Piekarnia Tyrolska. Do dyspozycji klientów zostanie oddana dodatkowo duża strefa z lokalami astronomicznymi, 9-salowe Multikino oraz 1,2 tys. miejsc parkingowych.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016