Celio planuje więcej sklepów w Polsce

Celio

Celio

Francuska marka odzieży męskiej Celio obecnie posiada około 1 tys. sklepów zlokalizowanych w ponad 60 krajach na 5 kontynentach. Debiut sieci na polskim rynku miał miejsce na przełomie sierpnia i września 2013 roku.

Do Europy Środkowej Celio trafiło za pośrednictwem franczyzy w 2004 roku, a począwszy od roku 2009 otwiera tu swoje jednostki zależne, dysponując dziś 11 sklepami w Czechach i na Słowacji.

Obecnie sieć umacnia swoją obecność w europejskich stolicach, otwierając swoje sklepy w Polsce. Między 29 sierpnia i 3 września 2013 marka zainaugurowała działalność trzech pierwszych punktów sprzedaży w Polsce.

Pierwsze 3 lokale uruchomiono równocześnie w Warszawie w centrach handlowych: Arkadia (jednym z ważniejszych w Europie Środkowej, odwiedzanym przez 21 milionów gości rocznie), Sadyba Best Mall  i CH Warszawa Wileńska.

Otwarcie czwartego sklepu, w CH Wola Park, nastąpi 31 października 2013 roku. Kontynuując ekspansję, Celio zamierza latem 2014 roku otworzyć kolejny punkt sprzedaży w warszawskiej Galerii Mokotów.

Założona w 1985 roku firma Celio działa na rynku męskiej odzieży prêt-à-porter. Marka specjalizuje się w ubiorach sportowych i casual. Kolekcje marki to 4 segmenty – Urban, Free, Classics oraz Club. Marka w ciągu roku wprowadza kilka kolekcji, dostosowanych do uwarunkowań kulturowych i klimatycznych. Co roku firma sprzedaje 35 milionów artykułów.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016