Zmiany w sieciach MR Hamburger i Leśne Runo

Lokal Mr Hamburger

Lokal Mr Hamburger

Spółka Mr Hamburger SA (dawniej Mr Kuchar SA) od roku 2014 będzie operatorem dwóch sieci gastronomicznych – Leśne Runo i Mr Hamburger, które w założeniu spółki będą nadal rozwijać się niezależnie od siebie.

Leśne Runo jest siecią restauracji oferujących dania tradycyjnej polskiej kuchni. Obecnie funkcjonuje 10 restauracji pod marką Leśne Runo, w tym jedna prowadzona na zasadzie franczyzy. Zarząd zdecydował o rozszerzeniu oferty gastronomicznej o dania typu fast-food.

– Po niezbędnych zamknięciach lokali nierentownych kolejnym krokiem w rozwoju sieci Leśne Runo będzie otwieranie nowych placówek gastronomicznych. W celu obniżenia kosztów działalności spółki, w kwietniu bieżącego roku biura firmy przeniesione zostały do Sosnowca. Dzięki szeroko zakrojonym działaniom naprawczym zarząd spółki oczekuje zdecydowanej poprawy wyników finansowych – poinformował redakcję Retailnet  Dariusz Kozorowski, manager ds. rozwoju i franczyzy Mr Hamburger SA.

Drugim, niezależnym od restauracji kierunkiem rozwoju firmy jest prowadzenie sieci lokali typu fast-food pod marką Mr Hamburger. W chwili obecnej istnieje 16 lokali działających pod tym brandem, zlokalizowanych w woj. śląskim, w tym 6 własnych oraz 10 działających na zasadzie franczyzy. W roku 2014 firma planuje rozszerzenie działalności sieci Mr Hamburger na całą Polskę.

Jak poinformowali przedstawiciele sieci, zarządzanie obu  konceptami przez jeden zarząd powoduje zdecydowane obniżenie kosztów operacyjnych, usprawnia logistykę oraz obniża koszty zaopatrzenia. Spółka planuje rozwijanie sieci restauracji Leśne Runo, pozyskując nowe lokalizacje przydrożne, a także zwiększenie liczby barów Mr Hamburger pozyskując lokale w dobrych centrach handlowych oraz w centrach większych miast.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016