W centrach handlowych na terenie całej Polski otwierane są regularnie salony sieci eleganckiej odzieży męskiej Giacomo Conti. W drugiej połowie września 2013 roku w Galerii Jurajskiej w Częstochowie został otwarty najnowszy salon sieci. Zajął on powierzchnię 90 mkw.

– Nasza strategia na rok 2013 i 2014 zakłada pozyskiwanie lokali o powierzchni do 140 metrów kwadratowych zarówno w większych jak i mniejszych centrach handlowych na terenie całej Polski. Naturalnie istotne są dla nas takie czynniki jak standard i wiek obiektu, lokalizacja i liczba mieszkańców miejscowości czy uwarunkowania logistyczne, ale szczególną uwagę zwracamy przede wszystkim na preferencje zakupowe mieszkańców całego regionu oraz na plan zagospodarowania obiektu – mówi w rozmowie z Retailnet Zbigniew Markowski, współwłaściciel Giacomo Conti.

W dobie zamykających się lokali w galeriach, które jeszcze niedawno plasowały się w ścisłej czołówce, po deweloperach spodziewamy się elastycznego – realnego podejścia do sporządzanych umów i dbałości nie tylko o pozyskiwanie nowych najemców, ale i utrzymanie obecnych w danych obiekcie. Preferujemy obiekty o wysokim stopniu zapełnienia powierzchni, jednak nie skreślamy też obiektów stosunkowo nowych czy przeobrażających się, jeśli ich strategia jest przemyślana – dodaje.

Firma podpisała w ostatnim czasie także umowę z centrum handlowym Blue City w Warszawie. Otwarcie mierzącego 110 metrów kwadratowych salonu mody męskiej zapowiadane jest na przełom listopada/grudnia 2013 roku.

Obecnie sieć Giacomo Conti tworzy 36 salonów stacjonarnych. Klienci mogą także zamawiać produkty za pośrednictwem e-sklepu. Marka Giacomo Conti tworzy 3 linie ubrań sygnowanych marką GC: Business, Casual i Wedding. Firma działa od 2006 roku.