Groupon srzedaż internetowa

Groupon dodał do swojej aplikacji sprzedażowej Breadcrumb nowe funkcje, które mają poprawić relacje z klientami i przyciągnąć jaszcze większą liczbę kupujących do zrzeszonych na platformie zakupowej sprzedawców.

Dzięki nowym rozwiązaniom zamiast chłodnego “Witamy!”, aplikacja będzie teraz stawiać na dużo bardziej spersonalizowaną komunikację w stylu “Witaj ponownie! Czy podać to, co zawsze?”. Śledzenie klienta i jego wyborów zakupowych pozwoli sprzedawcom nie tylko na zbieranie informacji na jego temat, ale także ich analizę i wykorzystanie przy kolejnych zakupach.

Breadcrumb sprzedaż internetowa

Ponadto aplikacja będzie oferować im możliwość przypisywania i filtrowania transakcji, czy śledzenia nałożonych prowizji. Aplikacja umożliwi też skanowanie kodów SKU oferowanych produktów oraz ładowanie ich zdjęć, co ma usprawnić wyszukiwanie.

“Kiedy wychodzę z pobliskiej kawiarni, albo od okolicznego fryzjera, to wiem, że tam wrócę, dlatego, że mnie tam znają i wiedzą, co lubię” – uważa Varun Krishna, dyrektor ds. produktu w Breadcrumb POS. „Chcemy dać lokalnym sprzedawcom z całego kraju możliwość rozwoju tego typu relacji z klientem przy pomocy specjalistycznego oprogramowania” – dodaje.

Do tej pory oprogramowanie pozwalało sprzedawcom m.in. na przyjmowanie płatności offline i w gotówce, jak również dostosowywanie aplikacji do ich profilu biznesowego.

Breadcrumb zaczynał jako aplikacja płatnicza dla restauracji, aby później przekształcić się w punkt sprzedaży dla lokalnych sprzedawców, finalnie wykupiony w ubiegłym roku przez Groupon.