CH Riviera
CH Riviera

Gdyńskie Centrum Riviera będzie największą galerią handlową na Pomorzu i jedną z największych w Polsce. Obiekt łączy pod jednym dachem centrum rozrywki, mody oraz zakupów. Budowa Centrum Riviera, łącznie z modernizacją istniejącej części (CH Wzgórze) trwała dwa lata.

50 proc. salonów w obiekcie to oferta modowa, 10 proc. wypoczynkowa, a 4 proc. to usługi przeznaczone dla urody i zdrowia.

CH Riviera posiada o 25 proc. więcej butików, o 150 proc. więcej sklepów o średniej powierzchni oraz o 230 proc. więcej sklepów wielkopowierzchniowych, niż inne trójmiejskie galerie.

Centrum zostało skomercjalizowane w 96 proc. Prawie 80 proc. sklepów zostanie otwarte 25 października. W grudniu planowane jest otwarcie m.in. sklepów Tchibo, Zara, Guess, Gabor,  Puma, Mount Blanc. Pozostałe będą sukcesywnie otwierane do końca pierwszej połowy 2014 r. ( m.in. Van Graaf, C&A, Saturn, Clarks, Martes Sport,

Łącznie w Rivierze znajdzie się 238 sklepów. Hipermarket zajmie ponad 12, 8 tys. mkw. powierzchni, salon sieci Saturn 3,5 tys. mkw. 191 butików i restauracji ma powierzchnie poniżej 500 mkw., 42 sklepy średniej wielkości (<2 tys. mkw.) i 5 sklepów wielkopowierzchniowych (>2 tys. mkw.).

Kampania otwarcia Riviery prowadzona jest pod hasłem Bliżej!. Kampania jest widoczna na bilboardach, citylightach oraz nośnikach wielkoformatowych. Wykorzystano także działania ambientowe. W najbardziej charakterystycznych punktach Gdyni stanęły wielkoformatowe instalacje, a po mieście przechadzają się hostessy z nietypowymi atrybutami nawiązującymi do zakupów, rozrywki i spotkań w Rivierze. Otwarciu towarzyszyć będą spotkania z ciekawymi osobami i lokalnymi twórcami.