Sklep internetowy Sinsay później niż zapowiadano

Salon Sinsay otwarty w CH Forum Gliwice

Salon Sinsay otwarty w CH Forum Gliwice

Firma LPP zdecydowała się na ponowne przesunięcie otwarcia sklepu internetowego swojej najnowszej marki Sinsay. Sklep ma jednak szansę ruszyć w tym roku, ale spółka nie podaje dokładnej daty. Także do końca roku może ruszyć e-sklep marki Mohito.

Przedstawiciele spółki LPP zapowiadali, że otwarcie e-sklepu Sinsay nastąpi już po trzech miesiącach działalności pierwszych salonów stacjonarnych. Potem na oficjalnym blogu brandu pojawiła się informacja o rozpoczęciu sprzedaży online w sieci w sierpniu 2013. Jak informowała wcześniej redakcja Retailnet, grupa odzieżowa zdecydowała się jednak przesunąć premierę otwarcia sklepu online na termin po wakacjach.

– Nie mogę obecnie podać szczegółów otwarcia sklepów online Sinsay i Mohito, ponieważ zgodnie z zamierzenami twórców, ma to być niespodzianka. Mogę natomiast powiedzieć, że jest szansa na otwarcie sklepów przed Bożym Narodzeniem – mówi w rozmowie z redakcją Dariusz Pachla, wiceprezes zarządu LPP SA.

Sklepy internetowe marek Sinsay i Mohito zostaną otwarte na tej samej, nowoczesnej platformie, która obsługuje sklep online brandu Reserved. W e-sklepie Sinsay będzie dostępna pełna oferta produktów marki.

Sinsay jest najnowszym brandem w portfelu spółki LPP. Odzież przeznaczona jest dla dziewcząt w grupie wiekowej 15-24, ze szczególnym uwzględnieniem licealistek. Salony Sinsay mają powierzchnię od 200 do 400 mkw. Sieć Sinsay do końca 2013 roku będzie liczyła ponad 50 punktów sprzedaży.

LPP SA jest właścicielem także sieci sklepów odzieżowych Reserved, Cropp, House oraz Mohito.

NajemcyMultichannel Retailing

RETAILNET Newsletter
dla profesjonalistów rynku centrów handlowych: najemców i deweloperów

Najnowsze wiadomości