W październiku nowa platforma Top Secret ruszy na Ukrainie

Lokal Deli Sandwich

Po uruchomieniu nowego, zintegrowanego portalu sprzedażowego www.topsecret.pl Grupa Redan, właściciel marek odzieżowych Top Secret, Troll, Drywash i Happy Kids oraz sieci dyskontowej TextilMarket, notuje dynamiczny wzrost obrotów strategicznego kanału e-commerce. Liczba wrześniowych zamówień w Polsce wzrosła o 95 proc. rok do roku, dzięki zwiększeniu ruchu na stronie o 45 proc. W październiku nowa platforma Top Secret wystartuje na Ukrainie.

– Sprzedaż internetowa jest jednym z najbardziej perspektywicznych kanałów sprzedaży, który ma dla nas kluczowe znaczenie. Rozwój tego kanału jest znacznie szybszy, niż sklepów tradycyjnych w Polsce. Dlatego postanowiliśmy wprowadzić nowoczesny system i rozwiązania na naszej stronie www, które odpowiadają rosnącym wymaganiom klientów, znacznie większym potrzebom sprzedażowym i wyzwaniom technologicznym. – powiedział Grzegorz Lipnicki, wiceprezes zarządu Top Secret sp. z o.o.

-Dzięki ulepszonym funkcjonalnościom i nowemu layoutowi liczba zamówień zrealizowanych we wrześniu w naszym kraju została w ujęciu rok do roku niemal podwojona – wzrost o 95 proc. Zwiększenie ruchu na stronie wyniosło 45 proc., a dynamika konwersji osiągnęła poziom 135 proc. W skali całej Grupy Redan, sklepy internetowe we wrześniu 2013 r. osiągnęły sprzedaż na poziomie 2,6 mln zł, co oznacza prawie 90 proc. wzrost od września 2012 r. – Wysoka dynamika obrotów uzyskiwana w naszym kraju przy wykorzystaniu nowej platformy e-commerce, powoduje że nowy system będziemy systematycznie wdrażać też na innych rynkach. Jeszcze w tym miesiącu nowa platforma zacznie działać na Ukrainie – dodaje Grzegorz Lipnicki.

Platforma sprzedażowa topsecret.pl to nie tylko sklep on-line. System, łączy efektywną sprzedaż z cennymi poradami dla klientów i modowym wizerunkiem marek Top Secret, Troll i Drywash. Główne atuty strony to wysoka intuicyjność. Platforma pozwala na zaawansowane filtrowanie produktów i możliwość dostosowania oferty do konkretnego klienta na podstawie jego preferencji. Wykorzystanie opcji „social login”, z której korzysta już parę tysięcy fanów Top Secret, umożliwia szybkie logowanie się poprzez konto na facebooku, bez potrzeby zapamiętania loginu i hasła. Dla klientów zainteresowanych akcjami marketingowymi dostępne są indywidualne podstrony z dokładnym opisem i regulaminem każdej promocji. Na podstronach poświęconych modzie znajdują się informacje o najnowszych liniach i ich inspiracjach wywodzących się z najnowszych trendów. Natomiast przykłady najnowszych stylizacji można oglądać na filmach znajdujących się w sekcji Top Secret TV. – W przyszłości poszerzone zostaną kolejne funkcjonalności, jak system rekomendacji umożliwiający dokonanie bardziej trafnego wyboru, poprzez doradztwo i propozycje zakupu całych zestawów stylizacyjnych, czy integracja sprzedaży on-line ze sklepami tradycyjnymi. Wraz z sukcesywnym wprowadzaniem nowych funkcji platformy, spodziewamy się kolejnych wzrostów sprzedaży online – powiedział Grzegorz Lipnicki.

Oferta e-sklepu, jest sukcesywnie poszerzana, m.in. o odzież dla dzieci, bieliznę, artykuły do dekoracji wnętrz. Wprowadzanie nowych marek i asortymentów umożliwia szerszy wybór, a tym samym zwiększenie koszyka zakupów, podobnie jak oferta outletowa marek modowych. Integracja programu Collection Club ze sklepem on-line, przyczynia się do zwiększenia efektu ROPO (Research Online Purchase Offline – to zjawisko polegające na poszukiwaniu w Internecie wyłącznie informacji, a finalizowaniu zakupów w stacjonarnej sieci sprzedaży). Każdy zakup w sklepie tradycyjnym i internetowym pozwala na zdobywanie punktów lojalnościowych, a później ich wymianę na rabaty. Dlatego też sklep on-line spełnia rolę gotowego narzędzia, służącego do budowania lojalności klientów.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016