Wizualizacja CH Ogrody
Wizualizacja CH Ogrody

Salony marek należących do koncernu odzieżowego LPP: Reserved, House, Sinsay, Mohito, Cropp Town oraz Home & You, z dodatkową powierzchnią w elbląskich Ogrodach.

Grupa LPP, największa polska firma odzieżowa, zdecydowała się na powiększenie powierzchni swoich lokali w rozbudowanym Centrum Handlowym Ogrody w Elblągu. Przed rozpoczęciem rozbudowy, sklepy 3 marek należących do koncernu zajmowały 750 mkw. powierzchni handlowej centrum. W związku z decyzją o rozbudowie i modernizacji Ogrodów Grupa LPP zdecydowała się na zwiększenie powierzchni najmu i wprowadzenie do galerii wszystkich 6 marek znajdujących się w portfolio firmy, co zaowocowało podpisaniem umów najmu na 3 tys. mkw. W wyniku podpisanych właśnie aneksów łączna powierzchnia wynajmowanego przez LPP metrażu wzrośnie do prawie 4 tys. mkw.

Salony marek należących do LPP będą otwierane sukcesywnie w kolejnych fazach rozbudowy centrum. Lokale House oraz Sinsay, znajdujące się w zmodernizowanej części centrum, zostały już przekazane najemcy, który rozpoczął prace remontowe. Otwarcie obydwu sklepów planowane jest na listopad bieżącego roku. Pozostałe salony zajmą lokale w nowo powstającej części Ogrodów, a ich otwarcie planowane jest na IV kwartał 2014 roku.

Po zakończeniu rozbudowy CH Ogrody będzie największym i najbardziej nowoczesnym tego typu kompleksem znajdującym się w regionie oraz w bezpośrednim sąsiedztwie północnej granicy Polski, odpowiadając tym samym na oczekiwania klientów nie tylko z Elbląga i okolic, ale także z liczącego ponad milion mieszkańców Okręgu Kaliningradzkiego. Już przed rozbudową Ogrody były jedną z głównych destynacji turystyki zakupowej regularnie przyjeżdzających do Polski mieszkańców Kaliningradu (83,3 proc. turystów przekracza granicę zewnętrzną UE na terenie Polski, w celach zakupowych). Zarząd Ogrodów we wzbogaconej ofercie dwukrotnie większego centrum widzi szansę na zwiększenie zainteresowania sąsiadów zza wschodniej granicy zakupami w Ogrodach.

Poziom komercjalizacji Ogrodów w chwili obecnej przekroczył 60 proc. Swoje sklepy w przebudowywanej części CH Ogrody otworzyły już sieci RTV EURO AGD, CCC, Inmedio oraz T-Mobile. Nieprzerwanie swoich Klientów obsługuje hipermarket Carrefour. Po zakończeniu rozbudowy na dwóch poziomach znajdzie się 130 sklepów i punktów usługowych, m.in. Reserved, H&M, New Yorker, CCC, Deichmann, Rossmann, Mohito, Crop Town, House, Sinsay, Douglas, Orsay, Sizeer, Wojas, Quiosque, Piekarnia Raszczyk, Trojan Horse, Grycan, Yes, Apart, Esotiq, Plus GSM, Yves Rocher, restauracja McDonald’s oraz wielosalowe kino. Na trzech poziomach Centrum zaplanowany został parking na ok. 1000 miejsc.

Inwestorem projektu jest CBRE Global Investors Poland, a za rozbudowę i komercjalizację odpowiada firma Acteeum Central Europe, którą w zakresie najmu wspiera CBRE sp. z o.o. Autorem projektu architektonicznego jest pracownia ESA. Generalnym Wykonawcą jest PORR (Polska) SA.