3i planuje ekspansję w centrach handlowych w Polsce i za granicą

Sklep internetowy 3i

Marka 3i obecnie posiada jeden sklep w Galerii Mokotów w Warszawie. Jest to flagowy salon brandu, który zajmuje 170 metrów kwadratowych i znajduje się na parterze centrum handlowego. Firma 3i, do której należy marka planuje kolejne otwarcia sklepów brandu w największych miastach kraju i nie tylko.

– W chwili obecnej opracowywana jest strategia rozwoju na kolejne miesiące 2013 i na rok 2014. Te plany przewidują otwarcia następnych dwóch sklepów w Warszawie, a także w Gdańsku, Krakowie, Katowicach, a w następnej kolejności w Dubaju, Nowym Jorku i w kilku innych światowych stolicach. Będziemy raczej ograniczać się do otwarć w centrach handlowych. Do końca 2014 roku planujemy otwierać własne sklepy, ale nie wykluczamy projektów franczyzowych – poinformowali redakcję Retailnet przedstawiciele marki 3i.

Firma 3i istnieje na rynku od 1999 roku. Sprzedaje swoje produkty skórzane (torby, obuwie, portfele) w kilku sklepach partnerskich w Polsce, ale głównie w Rosji. Produkty marki można kupić także za pośrednictwem sklepu internetowego marki. Wyroby produkowane są z najwyższej jakości skór włoskich oraz brazylijskich. Fabryki zlokalizowane są głównie we Włoszech, Brazylii, Portugalii i Hiszpanii. Firma sprzedaje produkty pod swoją marką oraz posiada w ofercie kolekcje przygotowane przez partnerów. Są to renomowane i uznane na świecie marki: Dissona, Jorge Bischoff oraz Lloyd.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016