JC Penney online sales
Shutterstock

Mimo, że we wrześniu całościowe wyniki sprzedaży amerykańskiej sieci handlowej J. C. Penney spadły o 4% w ujęciu rok do roku, sprzedaż online sklepu poszybowała w górę aż o 25% – podaje firma.

W trzecim kwartale tego roku sprzedaż internetowa wzrosła o ponad 18%, a w samym tylko wrześniu o 25%. Firma przypisuje ten skok lepszemu niż dotychczas zaopatrzeniu produktowemu sklepów.

Sieć J.C. Penney od dłuższego czasu boryka się z problemami ze sprzedażą. W lutym firma ogłosiła, że spadek jej całościowej sprzedaży w czwartym kwartale wyniósł aż 30%. Za tak ogromne straty analitycy rynku winią nieudolną strategię handlową i marketingową firmy oraz złe zarządzanie towarem. Spółka zakończyła drugi kwartał 2013 roku z 586 mln dolarów straty.

„Nawiązanie ponownej, dobrej relacji z klientami zaczyna się od dostarczenia im pożądanych produktów, a kończy na wyróżniającej się, znakomitej obsłudze klienta. Nasz dział marketingu nieustannie pracuje nad najbardziej atrakcyjnymi dla naszych klientów ofertami, łącznie z tak uwielbianymi przez nich wyprzedażami i promocjami” – mówi Myron E. Ullman III, prezes J.C. Penney.

J. C. Penney to amerykańska sieć domów handlowych, która działa przez ponad 1100 sklepów na terenie całych Stanów Zjednoczonych i w Puerto Rico.

e-commerce JC Penney