Carrefour z szansą dla franczyzobiorców

Carrefour express

Carrefour express

Carrefour Polska intensywnie rozwijając sieć sklepów franczyzowych, umożliwia równocześnie franczyzobiorcom otwarcie lokali w swoich centrach handlowych.

Firma posiada obecnie 20 galerii handlowych położonych zarówno w małych, średnich jak i dużych miastach. Mieszczą się one zazwyczaj w bezpośrednim sąsiedztwie dużych osiedli mieszkaniowych oraz w pobliżu głównych tras komunikacyjnych.

W przypadku nowych galerii handlowych trudno przewidzieć, jak będzie funkcjonował dany obiekt w perspektywie najbliższych 3-5 lat, co tym samym przełoży się bezpośrednio na wyniki finansowe franczyzobiorców. Centra handlowe Carrefour, które funkcjonują na polskim rynku od ponad 10 lat są bezpieczniejszym miejscem rozpoczęcia własnej działalności handlowej. Dodatkowym atutem jest również możliwość wynajęcia powierzchni już od 20 mkw. oraz korzystania z prowadzonej na terenie danego centrum szerokiej oferty marketingowej.

W obecnej chwili na terenie centrów handlowych Carrefour funkcjonuje szereg marek na zasadach franczyzowych. Są to zarówno brandy z sektora odzieżowego: Esotiq, Triumph, Reserved, 4F, jak również usługowego : Play, T-Mobile oraz oferującego biżuterię i akcesoria – Diva.

Carrefour Polska należy w 100 proc. do Grupy Carrefour. W 1997 roku w Łodzi otwarto pierwszą placówkę Carrefour w kraju. Od tego czasu Carrefour Polska dynamicznie rozwija się we wszystkich formatach. Dziś pod szyldem Carrefour działa w Polsce blisko 600 placówek: hiper- i supermarkety, sklepy franczyzowe Carrefour Express w dwóch formatach: mini-market i convenience. W portfelu Carrefour znajduje się także 20 galerii handlowych skupionych w dużych i średnich miastach, firma jest także jednym z liderów na rynku przymarketowych stacji paliw.

Reklama

Galeria Jurajska