LPP z dynamiczną ekspansją zagraniczną

Salon Reserved w CH Borek

Firma LPP planuje zwiększenie powierzchni handlowej o 25 proc. rocznie. W wywiadzie udzielonym redakcji Bloomberg, Dariusz Pachla, który jest wiceprezesem zarządu spółki zapowiedział, że będzie to niemożliwe, jeśli LPP nie wejdzie na kolejne rynki.

Zdaniem Dariusza Pachli, aby można było to osiągnąć, firma będzie musiała pojawić się na kolejnych 11 rynkach zagranicznych. Obecnie firma przygląda się m.in. Turcji i krajom Europy Zachodniej.

We wcześniejszej rozmowie z redakcją Retailnet Dariusz Pachla zapowiedział , że spółka LPP planuje od 2014 roku rozwijać sieć sprzedaży na Bliskim Wschodzie, a także analizuje możliwość wejścia do Chin.

– Obecnie prowadzimy rozmowy z potencjalnymi kandydatami na franczyzobiorców na Bliskim Wschodzie. Chcielibyśmy otworzyć kilkanaście sklepów różnych marek z naszego portfolio. Zamierzamy zacząć od największych państw, jak Zjednoczone Emiraty Arabskie i Arabia Saudyjska. W przypadku Chin dopiero prowadzimy badania potencjału tego rynku. Jeśli podejmiemy decyzje o rozwoju to będziemy otwierać salony własne – powiedział portalowi Retailnet Dariusz Pachla, wiceprezes spółki LPP SA.

LPP SA jest właścicielem sieci sklepów odzieżowych. Do firmy należą salony marek Reserved, Cropp, House, Mohito oraz Sinsay. Większość z nich funkcjonuje w centrach i galeriach handlowych.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016