Salon Recman
Salon Recman

Do końca 2013 roku firma Recman, oferująca odzież dla mężczyzn, planuje otwarcie dwóch nowych salonów w Łomży oraz Gnieźnie gdzie na te potrzeby zostały wyselekcjonowane dwie lokalizacje.

– W związku z dynamicznym rozwojem sieci Recman zależy nam na pozyskaniu nowych partnerów w miastach, gdzie marka jest rozpoznawalna, ale klienci nie mają dostępu do najnowszych kolekcji sygnowanych logo Recman. Zarówno w Łomży, jak i Gnieźnie udało nam się wynegocjować bardzo dobre warunki najmu i obecnie poszukujemy franczyzobiorców zdecydowanych na podjęcie współpracy z naszą firmą – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Wojciech Tulwin, Marketing Manager, Recman sp. z o.o.

Ponad dwudziestopięcioletnie doświadczenie, polska produkcja oraz innowacyjne i kreatywne rozwiązania biznesowe gwarantują szybki rozwój sieci salonów Recman.

– Jesteśmy dużym podmiotem gospodarczym z bardzo dobrze rozwiniętym systemem franczyzowym. Każdemu partnerowi oferujemy niezbędny know-how, indywidualną opiekę i wsparcie ze strony centrali: profesjonalne szkolenia, a także silne wsparcie marketingowe, co gwarantuje dynamiczny wzrost sprzedaży. Ponadto szczegółowo opracowane standardy VM zapewniają jednolity wygląd salonów, atrakcyjną ekspozycję i są gotową bazą wiedzy dla sprzedawców – podkreśla Wojciech Tulwin.

Franczyzobiorca decydując się na współpracę z Recman nie ponosi opłat wstępnych ani licencyjnych. Przewidywana suma inwestycji to 35 tys. – 60 tys., a szacunkowy okres zwrotu inwestycji wynosi od kilku miesięcy do ok. 2 lat.

Salony sieci Recman mają od 70 do 110 mkw. powierzchni. Obecnie spółka dysponuje ponad 5 tys. mkw. powierzchni handlowej na terenie całego kraju.

– Zachęcamy do podjęcia efektywnej współpracy, która dzięki obustronnemu zaangażowaniu gwarantuje korzyści finansowe oraz bezcenną satysfakcję z prowadzenia własnego biznesu – dodaje Wojciech Tulwin.

Marka Recman istnieje na polskim rynku od 1986 roku i oferuje wysokiej jakości stylową odzież dla mężczyzn. W ofercie znajduje się ponad 40 kategorii produktowych, a wśród nich m.in. garnitury, marynarki, płaszcze i kurtki, koszule, spodnie, swetry i bluzy, stylowe obuwie oraz modne akcesoria. W 2004 roku został otwarty pierwszy salon firmowy Recman, a obecnie sieć liczy blisko 60 salonów oraz kilkadziesiąt stoisk partnerskich.

Osoba do kontaktu: Marta Burbula tel. +48 666 090 435, [email protected]