Ważni najemcy w Galerii Jurajskiej

Galeria Jurajska

Rozszerza się grono najemców Galerii Jurajskiej w Częstochowie. O uruchomieniu swojego sklepu w centrum zdecydowała marka młodzieżowa Sinsay należąca do grupy odzieżowej LPP, która wynajęła ok. 350 mkw.

Z kolei Mohito (LPP), marka oferująca odzież dla młodych kobiet ceniących modne wzornictwo i elegancję, relokowała się w obrębie galerii i powiększyła powierzchnię do 560 mkw. Wyłącznym agentem odpowiedzialnym za komercjalizację obiektu jest firma doradcza Jones Lang LaSalle.

– Ekspansja znanych i lubianych marek z portfolio grupy LPP potwierdza bardzo mocną pozycję Galerii Jurajskiej na częstochowskiej mapie handlowej. Do grona najemców dołączają nowe firmy, a te już działające w obiekcie rozszerzają swoją powierzchnię, aby jeszcze pełniej odpowiedzieć na potrzeby klientów – mówi Teresa Pieczonka, Starszy Konsultant w Dziale Wynajmu Powierzchni Handlowych, Jones Lang LaSalle.

Galeria Jurajska jest największym centrum handlowo – rozrywkowym w Częstochowie, z szeroką ofertą modową, obejmującą wiodące polskie i międzynarodowe marki, takie jak m.in. Reserved, Cropp, House, Zara, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti, TK Maxx, C&A, H&M, Peek&Cloppenburg, New Yorker czy Promod. Dla wielu z nich otwarcie sklepu w Galerii Jurajskiej było debiutem na częstochowskim rynku.

Powierzchnia całkowita centrum to 130 tys. mkw., z czego ok. 49 tys. mkw. przypada na część handlowo – rozrywkową, obejmującą 200 sklepów, punktów usługowych oraz gastronomicznych, a także wielosalowe kino Cinema City. Kolejnym, oprócz bogatej, wszechstronnej oferty, atutem obiektu jest jego lokalizacja – w centrum miasta, przy Alei Wojska Polskiego – będącej częścią drogi krajowej nr 1, w pobliżu przystanków komunikacji publicznej. Do dyspozycji zmotoryzowanych gości jest wielopoziomowy parking na ponad 2000 miejsc. Inwestorem obiektu jest Globe Trade Centre SA (GTC).

Reklama

Galeria Jurajska