Salon H&M
Salon H&M

We wrześniu 2013 roku w grupie H&M całkowita sprzedaż z wliczeniem podatku VAT w walutach miejscowych wzrosła o 7 procent w stosunku do tego samego miesiąca ubiegłym roku. Sprzedaż w porównywalnych jednostkach zmniejszyła się jednak o 2 procent.

Grypa H&M zakończyła wrzesień z liczbą 3006 sklepów. W roku ubiegłym w tym samym czasie firma posiadała 2669 salonów na całym świecie.

Jak już informowaliśmy sprzedaż grupy H&M w pierwszych dziewięciu miesiącach roku podatkowego z wliczeniem podatku VAT wzrosła w walutach miejscowych o 8 procent. Jednak sprzedaż w porównywalnych jednostkach zmniejszyła się o 2 procent.

W samym trzecim kwartale 2013 roku Grupa H&M uzyskała sprzedaż z wliczeniem podatku VAT w walutach miejscowych większą o 12 procent. Na dobre wyniki grupy złożyło się kilka czynników, m.in. otwarcie w sierpniu sklepu internetowego marki H&M, a także otwarcie pierwszych sklepów na Litwie i w Serbii, które cieszą się dużą popularnością wśród klientów.