E.Leclerc usprawnia e-commerce

Logo E.Leclerc

Logo E.Leclerc

Francuska sieć super i hipermarketów E.Leclerc wprowadza nową usługę w celu usprawnienia odbioru towarów zamówionych w sklepie internetowym.

Lotne Punkty Odbioru Zamówień to miejsca w których można odebrać towar zamówiony w sklepie internetowym. Nowe punkty odbioru są stworzone dla tych klientów, którzy chcieliby odebrać zakupione produkty „ po drodze” bez konieczności odwiedzania sklepu stacjonarnego.

Obecnie funkcjonują cztery Lotne Punkty na terenie Warszawy ( przy ulicach Wał Miedzeszyński, Patriotów, Radzymińskiej i Bronisława Czecha ). Odbiór zamówionego towaru w punkcie jest bezpłatny. Zamówienia są realizowane od godz. 15 do 21. Przy złożeniu zamówienia do godz. 11 –  realizacja następuje  tego samego dnia. Punkty są czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 15 – 21. Obsługa punktu na życzenie pakuje zamówione produkty do samochodu klienta.

Zamówienia składa się na stronie  leclerc.com.pl oraz www.hipernet24.pl.  Sklep oferuje cztery formy płatności: gotówką, kartami Visa i Mastercard przez internet, kartą płatniczą u kuriera Hipernet24 bądź przelewem. Poza odbiorem w Lotnych Punktach E.Leclerc oferuje także dostawy na terenie Warszawy i okolic kurierem. Na terenie Warszawy i okolic koszt dostawy od 15 do 30 zł za 10 kg przesyłki w zależności od strefy dostarczenia. Za każde następne 10 kg przesyłki dopłaca się 3 zł. Za dostawę w godzinach „nocnych” (od 21:30) i w dniach wolnych od pracy (niedziela i święta) kurier pobiera dodatkowe 4 zł.

E.Leclerc obecnie posiada sieć 40 sklepów zlokalizowanych w 36 miastach na terenie 15 województw. E.Leclerc w Polsce prowadzi również 12 stacji paliw. Jako pierwsza sieć hipermarketów w Polsce firma uruchomiła też sprzedaż przez internet poprzez sieć E.Leclerc Drive, działającą w sześciu miastach: w Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku, Lublinie, Rzeszowie i Radomiu.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016