Africa e-commerce e-retailers
Evigo

Nigeryjski sklep Konga.com otworzył nowy magazyn i centrum dystrybucyjne, które mają mu pomóc umocnić pozycję lidera na afrykańskim rynku.

Nowe centrum dystrybucyjne, które zajmuje ponad 11 tys. mkw., jest największym tego typu obiektem na afrykańskim kontynencie. Dzięki nowej inwestycji firma zamierza poprawić szybkość i jakość swoich dostaw, a także wprowadzić do oferty nowe produkty.

“Centrum powstało z myślą o naszych klientach, dzięki którym jesteśmy dziś największym sklepem internetowym w kraju. Sprawna logistyka jest podstawą dla każdego liczącego się e-sprzedawcy, dla firm z tego sektora to karta przetargowa” – mówi Alex Kamara, dyrektor ds. operacyjnych Konga.com. „Centrum całkowicie zaspokoi nasze bieżące potrzeby logistyczne i zostawi margines operacyjny dla dalszego, dynamicznego rozwoju sprzedaży” – dodaje.

Według przedstawicieli firmy, otwarcie ma olbrzymie znaczenie nie tylko dla samego e-sprzedawcy, ale także dla rozwoju e-biznesu i technologii w Nigerii. „Otwierając największe w Afryce centrum logistyczne, chcemy pokazać, że Nigeria to świetne miejsce dla tego typu przedsięwzięć. Dla Nigerii to szansa nie tylko na lepszy kontakt z resztą świata, ale też na realne korzyści w postaci nowych miejsc pracy, dostępu do technologii oraz nowego stylu życia. Nigeryjczycy mogą dziś być dumni” – mówi Kamara.

Konga to założony w 2012 roku, największy w Nigerii sklep internetowy. W swojej ofercie ma 200 tys. produktów – od sprzętu elektronicznego i ubrań, po książki, kosmetyki i artykuły dziecięce. Oprócz platformy B2C, Konga świadczy też nigeryjskim firmom usługi technologiczne i logistyczne poprzez platformę Fulfilment By Konga.

Konga