Spadła frekwencja w polskich centrach handlowych

Centrum Handlowe

Centrum handlowe, fot. Shutterstock

FootFall Indeks Polska w ostatnim tygodniu spadł aż o 14,8 proc. w porównaniu z ubiegłym tygodniem. W skali rok do roku również odwiedzalność w centrach handlowych była niższa o 5 proc. Skumulowana strata wyniosła 3.9 proc. – podała firma Experian.

Według analityków tydzień 41. zawsze wykazywał spadek i nie inaczej stało się w tym roku. O ile prawie piętnaście procent w ujęciu tygodniowym to wynik, którego można się było spodziewać, to równo pięć procent mniej niż w zeszłym roku oznacza, że strata skumulowana znów się lekko pogłębiła.

Jak twierdzą specjaliści przed nami jeszcze dwa tygodnie spadków, po których indeks się odbije. Wpływ na zachowania kupujących będzie miała niewątpliwie aura, która jak na razie wydaje się być sprzyjająca.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016