Atrium Felicity wciąż poszerza ofertę

Wizualizacja Atrium Felicity

Wizualizacja Atrium Felicity

Oferta lubelskiego Atrium Felicity poszerzy się o pizzerię La Piazza oraz salon Villeroy&Boch. W ostatnim czasie do najemców centrum dołączyli: Subway, Tommy Hilfiger, Jubiler Niewęgłowski, Lee & Wrangler, Apart i Hebe.

Atrium Felicity zaproponuje klientom kompleksową ofertę gastronomiczną. Do grona najemców dołączyła pizzeria La Piazza, która zajmie 118 mkw. powierzchni.

Atrium Felicity będzie nie tylko miejscem zakupów, ale również miejscem spędzania wolnego czasu. Stąd, zaplanowano rozbudowaną strefę kawiarni i restauracji, która zajmie blisko 2 tys. mkw. powierzchni. Pojawi się tam, m.in. restauracja znanej sieci Subway, Pizza Dominium, Sushi Ichiban, Sushi WOK, Olimp, KFC, lodziarnia Grycan, Cukiernia Sowa, You & Me Caffe i RedBerry.

W Atrium Felicity znajdzie się również znana  mieszkańcom Lublina Restauracja Cleopatra oferująca dania przyrządzane przez syryjskich kucharzy według, oryginalnych syryjskich receptur.

Do grona najemców dołączyła również marka Villeroy&Boch, która na 175 mkw. powierzchni zaoferuje porcelanę stołową, szeroki asortyment kryształów, sztućców i akcesoriów do dekoracji.

Atrium Felicity jest jedynym centrum handlowym w Lublinie, w którego ofercie będzie komplet najsilniejszych marek modowych, takich jak: H&M, grupa Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Pull & Bear, Massimo Dutti), C&A,  wszystkie marki z grupy LPP (Reserved, Mohito, Sinsay, Cropp, House, Home&You) oraz pierwszy w Lublinie salon Tommy Hilfiger. Kompleksową ofertę z branży zdrowia i urody zapewnią: Sephora, Douglas, Rossmann, Super-Pharm, Hebe i Ziaja. Do centrum wprowadzą się również najemcy z grupy EM&F: Empik oraz Smyk w formacie Megastore. W Atrium Felicity będzie pierwszy w regionie hipermarket Auchan, pojawią się także market budowlano-dekoracyjny Leroy Merlin i market elektroniczny Saturn.

Reklama

Galeria Jurajska