Delikatny wzrost sprzedaży sieci Go Sport w Polsce

Go Sport

Go Sport

Globalna sprzedaż francuskiej spółki Go Sport po dziewięciu miesiącach 2013 roku spadła o 6 proc i wyniosła 482,3 mln euro. Natomiast w Polsce spółka odnotowała wzrost sprzedaży o 0,9 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego. Łącznie wyniosła ona prawie 41 mln euro. Jednak w odniesieniu do porównywalnej liczby sklepów sprzedaż spadła o 1,3 proc.

Znacznie gorsze wyniki sieć Go Sport zanotowała we Francji. Tam w okresie pierwszych dziewięciu miesięcy br. sprzedaż spadła o 9 proc. i wyniosła 312,4 mln euro. Zaś po uwzględnieniu powierzchni sklepów z poprzedniego roku spadła o 7,7 proc.

Go Sport jest francuską grupą kapitałową zajmującą się dystrybucją artykułów sportowych. Działa ona w pięciu krajach – we Francji, Belgii, Polsce, Arabii Saudyjskiej i Zjednoczonych Emiratach Arabskich. W sumie sieć skupia prawie 350 sklepów i zatrudnia 4607 pracowników. Obroty spółki w 2012 roku wyniosły 675 mln euro.

W Polsce Go Sport otworzył filię w 1998 roku. Obecnie posiada 25 sklepów, głównie w dużych miastach. W 2012 roku spółka uruchomiła sklep w Centrum Handlowym Port Łódź. Powierzchnia sklepu to ponad 1,4 mkw. z czego prawie 1,2 mkw. zajmuje powierzchnia handlowa.

Reklama

Galeria Jurajska