Ekspansja marki Camel Active w centrach handlowych

Kolekcja Camel Active

Na przełomie września i października 2013 r. sieć handlowa marki odzieżowej Camel Active powiększyła się o 4 salony firmowe. Nowe lokalizacje powstały w miejscu sklepów znanych klientom jako Le Mac.

12 października 2013 r. nastąpiło otwarcie salonu Camel Active w Galerii Krakowskiej. Sklep ma powierzchnię 124 mkw. i jest kolejnym z czterech nowych punktów handlowych, które uruchomiła ostatnio sieć tego modowego brandu. W kalendarzu marki ważnymi datami były również 9 października – otwarcie salonu w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku, 18 września – uruchomienie sklepu w CH Manufaktura w Łodzi oraz 11 września – inauguracja kolejnego w CH Blue City w Warszawie.

Salony camel active powstały w miejscu multibrandowych sklepów Le Mac. W ten sposób właściciel obydwu marek, wzmacnia międzynarodowy brand Camel Active, rezygnując jednocześnie z lokalnego, jakim jest Le Mac. Rebranding salonów ma zakończyć się w przyszłym roku.

– Sieć multibrandowych salonów Le Mac została stworzona w Polsce i funkcjonowała tylko na naszym rynku. Zarząd firmy Bültel Bekleidungswerke GmbH postanowił w tym roku, w imię globalnej spójności strategii marketingowej, zrezygnować z tej marki – mówi Karolina Mężyńska, odpowiedzialna za markę Camel Active w Polsce. – Jednocześnie będziemy wzmacniali pozycję naszej marki, poprzez rozwijanie sieci salonów oraz wzmożone działania marketingowe.

Obecnie sieć salonów Camel Active obejmuje pięć placówek. Znajdują się one w następujących centrach handlowych: Blue City, Manufaktura, Galeria Bałtycka, Galeria Krakowska i Silesia City Center.

Marka Camel Active jest skierowana do kobiet i mężczyzn ceniących sobie ubiór w stylu casual. Marka oferuje także szeroki wybór obuwia i dodatków. Brand należy do portfolio marek Bültel International Fashion Group.

Reklama

Galeria Jurajska