Jysk testuje nowe rozwiązania e-commerce

Obsługa Jysk

Obsługa Jysk

Duńska sieć Jysk zamierza obecnie skoncentrować się na rozwoju sprzedaży w internecie i podejmuje nowe inicjatyw w tym zakresie.

Jak poinformował Niels Veien, Sales and Marketing Director w Jysk, w celu przyciągnięcia klientów do sklepu internetowego firma wykorzystuje różne formy wsparcia sprzedaży m.in. biuletyny e-mailowe, media społecznościowe czy Google AdWords. Sklep internetowy promowany jest ponadto w reklamach telewizyjnych i firmowych gazetkach.

Jysk testuje także na wiele sposobów swoją witrynę internetową, aby upewnić się, że jest zachęcająca i łatwa w nawigacji. W ramach nowych inicjatyw w sektor ecommerce, firma testuje nowe projekty stron i produktów, a także wersje witryny internetowej na urządzenia przenośne.

Sklepy online wzbogacane są ponadto o nowe funkcje np. o możliwość recenzji produktów czy opcje polecania produktów innym klientom esklepu.

Jysk dąży również do ujednolicenia oferty dostępnej w sklepach stacjonarnych z ofertą online, np. umożliwia wykorzystanie kodów rabatowych podczas przyszłych zakupów online.

– Zakupy w internecie nie są alternatywą dla sklepów fizycznych. Te opcje świetnie się uzupełniają, a Jysk może osiągnąć sukces dzięki połączeniu i optymalnemu wykorzystaniu możliwości obu platform sprzedaży — podkreślił  Niels Veien w biuletynie firmowym.

Jysk umiejscowił swoje sklepy internetowe w siedmiu krajach, ale jak zapowiedziano, to nie koniec inwestycji w multichanell. – Sprzedaż przez Internet ciągle rośnie i już przekracza nasze oczekiwania — podsumował Niels Veien.

Przypomnijmy, w Polsce Jysk uruchomił sklep internetowy we wrześniu 2013 roku. Na jysk.pl dostępna jest niemal cała oferta sztandarowych produktów Jysk. Sprzedaż internetową koordynuje Centrum Dystrybucji Jysk w Radomsku, skąd towary wysyłane są do sklepów i klientów sklepów online w całej Środkowo-Wschodniej Europie. Obecnie w ramach sieci sklepów tradycyjnych na polskim rynku działa ok. 150 salonów. Na świecie Jysk ma ok. 2 tys. sklepów w 34 krajach i  zatrudnia 17 tys. pracowników. Właścicielem sieci jest Lars Larsen, a roczny obrót to blisko 18,5 miliarda koron duńskich.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016