Piotr i Paweł
Piotr i Paweł

Nowa strona www.piotripawel.pl wyróżnia się między innymi dzięki zastosowaniu geolokalizacji,  która umożliwia odwiedzającym dopasowanie oferty handlowej do ich położenia geograficznego.

Nowością na stronie jest również mapa sieci sklepów. Po kliknięciu na wyszukiwany sklep, klient może poznać jego godziny otwarcia, dane kontaktowe, a także wyznaczyć sobie trasę dojazdu i podzielić się opinią na temat sklepu z innymi użytkownikami.

Kolejnym wyróżnikiem witryny jest jej przyjazny charakter. IT Company, firma która jest odpowiedzialna za stworzenie strony zwróciła uwagę przede wszystkim na to, by strona była czytelna i zamykała się w jednym widoku ekranowym. Na niewielkiej przestrzeni umieszczono zarówno dostęp do e-sklepu Piotra i Pawła, gazetki, karty rabatowe, aplikacje na telefon, Marki Własne, aktualności, wyszukiwarki sklepów, a nawet  profilu facebookowego sieci.

Podstawowe i niezbędne informacje o firmie, kontakt oraz newsletter, zostały przedstawione w intuicyjnym i zwięzłym poziomym menu strony, a bieżące akcje i wydarzenia sieci promuje duży, rotujący baner. Intuicyjna strona główna oszczędza odwiedzającemu przechodzenie pomiędzy podstronami.

Strona jest responsywna, co oznacza, że dopasowuje się do urządzenia mobilnego  na którym jest wyświetlana. Budowa strony oparta jest o autorski,  zaawansowany CMS, umożliwiający administratorom dokonywanie zmian bezpośrednio na żywo na widoku strony. Taki sposób zarządzania treścią jest wygodny i prosty, szczególnie dla osób, które z branżą IT mają niewiele wspólnego. Z poziomu systemu CMS można edytować treści i grafiki strony oraz  lokalizację wszystkich jej elementów. Dzięki takiej edycji dział marketingu Piotra i Pawła może sam kompletnie przeredagować stronę bez pomocy programistycznej. Dodatkowo każda strona może być przypisana do konkretnej lokalizacji.   IT Company nie zapomniało również o SEO, strona jest przyjazna wyszukiwarkom  zgodnie z najnowszymi standardami obowiązującymi w marketingu internetowym.

Atrakcyjności stronie dodają nowoczesne ikonografiki, dzięki którym strona została odchudzona z treści i lepiej komunikuje / podkreśla  atuty handlowe sieci.

Realizację nowej strony internetowej sieci Piotr i Paweł powierzono spółce IT Company.