Sinsay

Spółka odzieżowa LPP planuje w październiku powiększyć sieć salonów Sinsay o osiem nowych lokalizacji w Polsce. Obecnie w ramach sieci funkcjonują 44 punkty sprzedaży, w tym 41 w Polsce i trzy w Czechach. Wszystkie sklepy marki Sinsay znajdują się w centrach i galeriach handlowych.

W październiku nowe sklepy Sinsay zlokalizowane będą w CH Trzy Korony w Nowym Sączu (pow. 470 mkw.), Galerii Jurajskiej w Częstochowie (pow. ok. 354 mkw.), Galerii Młyńskiej w Raciborzu (pow. 275 mkw.), Starej Kablowni w Czechowicach-Dziedzicach (pow. 376 mkw.), Vendo Park w Nysie (pow. 288 mkw.), CH Riviera w Gdyni (pow. 402 mkw.), Poznań City Center (pow. 469 mkw.) oraz w Bramie Pomorza w Chojnicach (pow. 350 mkw.).

Natomiast we wrześniu otwarto sklepy marki w Centrach Handlowych Korona Wrocław, Bonarka City Center w Krakowie, Galeria Katowicka, Alfa Centrum Białystok i Bolesławiec City Center.

Sinsay jest najnowszą marką w portfolio spółki LPP. Odzież przeznaczona jest dla dziewcząt w grupie wiekowej 15-24, ze szczególnym uwzględnieniem licealistek. Salony Sinsay mają powierzchnię od 200 do 400 mkw. Sieć Sinsay do końca 2013 roku będzie liczyła ponad 50 punktów sprzedaży w Polsce oraz kilka w Czechach.

LPP SA jest właścicielem sieci sklepów odzieżowych. Do firmy należą salony marek Reserved, Cropp, House oraz Mohito.