Charmingcharlie, czołowy amerykański detalista z branży odzieżowo-jubilerskiej, uruchomił nową wersję swojej platformy sprzedażowej. Startowi nowej witryny towarzyszy kampania promocyjna, której inauguracja odbyła się w ostatni poniedziałek.

Firma ogłosiła start nowej witryny na ceremonii otwarcia, podczas której powitano starych klientów Charmingcharlie, a nowym zaprezentowano flagową usługę sklepu, „Shop by Color”. Impreza trwać  będzie do 4 listopada, a firma przygotowała na ten czas specjalne promocje. Będzie można z nich skorzystać używając kodów promocyjnych Grand10 i np. otrzymać refundację 10 dolarów od każdych wydanych 40, czy wygrać kartę podarunkową o wartości 500 dolarów.

„Charmingcharlie kontynuuje swój rozwój, więc zaprezentowanie naszej marki jako kanonu mody jest dla nas kwestią kluczową” – mówi Kim LaFleur, wicedyrektor działu e-commerce w Charmingcharlie. „Nasza nowa witryna kontynuuje tradycję edukowania klientów w materii najnowszych trendów, przy jednoczesnym dostarczaniu towarów i usług najwyższej jakości w najbardziej dogodny dla konsumenta sposób” – dodaje.

At 1,500 unique styles, charmingcharlie.com boasts one of the largest curated accessory catalogs on the web.

Charmingcharlie powstal w 2005 roku w Houston w stanie Teksas. Firma działa w branży kobiecej odzieży, akcesoriów, obuwia i biżuterii. W skład sieci sprzedaży Charmingcharlies wchodzi 260 sklepów stacjonarnych w USA. Na stronie WWW sklepu można kupić biżuterię, torebki, buty i inne akcesoria kobiece. Firma ma także swoją kolekcję specjalną RSVP. Flagową usługą Charmingcharlie jest „Shop by Color”, która pozwala na sprawne filtrowanie produktów według różnych kategorii i dzielenie się nimi w mediach społecznościowych. Uważa się, że charmingcharlies.com posiada największy wybór akcesoriów spośród sklepów online.

CHARMINGCHARLIE HOMEPAGE