Briju
Briju

Spółka Briju – producent biżuterii konsekwentnie realizuje założenia dotyczące rozwoju działalności, mające na celu zdobycie silnej pozycji na rynku biżuteryjnym.

Kilkuletnia strategia Briju, jak poinformowano, obejmuje m.in. wykreowanie własnej marki producenckiej Briju. Pozwala to  na zwiększenie  przychodów z handlu wyrobami biżuteryjnymi  oraz z uzyskiwanej marży na ich sprzedaży, a także umożliwia wykorzystanie potencjału detalicznej sieci sprzedaży dzięki współpracy z 300 sklepami na terenie całego kraju.

W planach spółki jest także budowa sieci sklepów partnerskich i franczyzowych, rozwój na rynkach zagranicznych oraz zwiększenie udziału w rynku detalicznym.

Przypomnijmy, Grupa Briju w I kwartale 2013 r. konsekwentnie realizowała założone plany związane zarówno ze sprzedażą jak i poszerzaniem sieci dystrybucji swoich produktów. Spółce udało się zrealizować założone plany sprzedażowe i osiągnąć dobry wynik finansowy spółki za I kwartał. Zrealizowano kolejne projekty oparte o kompleksowy koncept meblowy. Po pierwszym sklepie opartym o nowy koncept, który pojawił się w zeszłym roku w Rzeszowie niebawem podobne sklepy powstaną również w Poznaniu, Wrocławiu, Warszawie, Jeleniej Górze i Gdyni.

Rozwój sieci dystrybucji spółka zamierza realizować w centrach handlowych dużych miast. Podstawowym obszarem działalności Grupy Kapitałowej Briju jest projektowanie, wytwarzanie i dystrybucja wyrobów jubilerskich ze złota oraz z kamieni szlachetnych (brylanty ,rubiny, szafiry, szmaragdy) i syntetycznych (np. cyrkonie). Spółka sprzedaje swoje wyroby zarówno odbiorcom hurtowym (w Polsce i za granicą), jak detalicznym.

Obecnie w ramach sieci Briju w Polsce działa około 50 salonów.