Fresh Point w Centrum Korona
Fresh Point w Centrum Korona

W  październiku 2013 roku we wrocławskim Centrum Korona został otwarty nowy punkt gastronomiczny – Freshpoint. Nową lokalizacją może się z kolei pochwalić butik marki Lara Fabio.

Nowy Freshpoint znajduje się w Centrum Korona w sąsiedztwie sklepów Yves Rocher i Yes. Lokal dysponuje powierzchnią 65 mkw.

Otwarcie nowego lokalu Freshpoint w Centrum Korona, jak poinformowano, jest symbolem nowego kierunku rozwoju marki i konceptu przejętego od firmy AmRest. Otwarcie lokalu w Centrum Korona jest jednym z pierwszych działań w ramach kilkuletniego planu ekspansji sieci Freshpoint w naszym kraju. To już drugi lokal tej marki we Wrocławiu. Docelowo sieć Freshpoint ma się stopniowo rozrastać w całej Polsce.

Freshpoint to sieć znana z ciepłych kanapek przygotowanych z wysokiej jakości, świeżych produktów. Znakiem rozpoznawczym tego miejsca są kanapki na ciepło, serwowane prosto z pieca. Nowością w menu jest szeroki wybór składników dla osób będących na diecie bezglutenowej. Freshpoint to rodzima firma działająca na rynku od 2005 roku. Swoją ofertę przygotowuje z myślą o ludziach ceniących sobie jakość i smak jedzenia oraz szybkość serwisu.

W Centrum Korona właśnie zmienił swoją lokalizację butik marki Lara Fabio. Lara Fabio to marka kierująca swoje produkty do  kobiet w wieku 30+. Nowy lokal, znajdujący się w sektorze B36 pomiędzy sklepami Veneziana i Pretty Girl, ma ponad 71 mkw.  przestrzeni wypełnionej ubraniami.

Centrum Korona  ma 55 tys. mkw. powierzchni całkowitej i oferuje ponad 60 sklepów i punktów usługowych w tym m.in.  RTV Euro AGD, Go Sport, Castorama, Multiplex Cinema City, Decathlon i Fitness Academy. Działający od 1999 roku obiekt rocznie odwiedza 6 mln osób.

Właścicielem obiektu jest CH Wrocław sp. z o.o., a zarządcą Apsys Polska SA.