Spadek odwiedzalności w centrach handlowych

FootFall Indeks Polska w tygodniu 14.10-20.10 2013 roku spadł o 0,5 proc. rok do roku, a w porównaniu z poprzednim tygodniem spadł o 9,7 proc. i wyniósł 81,43 pkt. – podała firma Experian.

Skumulowany indeks traci 3,8 proc. w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku.

– Tydzień czterdziesty drugi znów wykazał spadki. Prawie dziesięć procent mniej klientów odwiedziło polskie centra handlowe niż tydzień wcześniej, jednak ten wynik jest prawie taki sam jak rezultat sprzed roku. Dzięki temu strata skumulowana zmniejszyła się nieznacznie, a spadki wyhamowują – komentuje Maciej Kowalczyk z firmy Experian.

W opinii analityka, trwający obecnie tydzień powinien być już ostatnim na minusie, a po nim możemy spodziewać się trendów wzrostowych.

FootFall Indeks Polska przedstawia procentowe zmiany liczby odwiedzających wybrane centra handlowe na terenie Polski, co może służyć ocenie sprzedaży detalicznej.

Reklama

Galeria Jurajska