Sephora otwiera kolejne perfumerie

Salon Sephora

Sephora, największa sieć perfumerii na świecie, część modowego koncernu LVMH, otworzy jednego dnia dwie nowe perfumerie.

25 października dwa nowe lokale ruszą w CH Riviera w Gdyni oraz w Poznań City Center w Poznaniu. Obie perfumerie mają łącznie ponad 650 mkw. powierzchni.

Perfumeria Sephora w CH Riviera w Gdyni ma powierzchnię ponad 290 mkw. i znajduje się na parterze centrum handlowego, natomiast salon perfumeryjny w Poznań City Center o powierzchni ponad 360 mkw. będzie się mieścił na pierwszym piętrze.

– Bardzo się cieszę, że udało nam się pozyskać dwie świetne lokalizacje pod nowe perfumerie Sephora. Obecność w obiektach o wysokim potencjale jest częścią strategii rozwoju Sephora w Polsce, dzięki której jesteśmy w stanie zapewnić wysoką rentowność całej sieci i dotrzeć do nowych klientów. Strategia ta w tych trudnych czasach sprawdza się, a nasza firma pozostaje sprawdzonym partnerem biznesowym – wartość sprzedaży w Sephora rośnie, podczas gdy rynek kosmetyków selektywnych pozostaje w stagnacji. To przyczynia się do wzmocnienia naszej pozycji rynkowej jako lidera sprzedaży na rynku kosmetyków selektywnych w Polsce wśród sieci perfumeryjnych z ponad 50% udziałem w tymże rynku – powiedział Artur Garnczarek, dyrektor ds. sprzedaży Sephora Polska.

– Będziemy nadal bacznie obserwować rynek powierzchni handlowej w Polsce i w przypadku pojawienia się ciekawych nowych projektów lub wolnych lokali w już istniejących centrach handlowych, otwierać w nich nasze perfumerie. Bardzo duże środki inwestujemy również w remodeling istniejących salonów, testując nowe koncepty mebli i wyposażenia, a wszystko to w trosce o dobre samopoczucie i wrażenia zakupowe klienta – dodał Artur Garnczarek.

Sephora jest obecna na polskim rynku od 15 lat. Aktualnie prowadzi blisko 1,8 tys. perfumerii na całym świecie, w tym 90 perfumerii w Polsce.

Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska