Więcej lokali Super-Pharm

Super-Pharm

W tym roku sieć Super-Pharm urosła do 48 placówek. Kolejna, tym razem w Nowym Sączu, zostanie otwarta 26 października w nowo powstałej galerii handlowej Trzy Korony.

– Wybór Nowego Sącza jako miejsca, w którym powinna powstać nasza kolejna placówka nie był przypadkowy. Dynamika rozwoju miasta, jego bardzo atrakcyjne położenie oraz powstająca nowoczesna galeria handlowa to czynniki, które zaważyły na naszej decyzji. Mamy nadzieję, że mieszkańcy Nowego Sącza docenią nie tylko naszą ofertę produktową, ale będą również postrzegać Super-Pharm jako ciekawe i atrakcyjne miejsce pracy. Tym bardziej miło mi będzie osobiście uczestniczyć w otwarciu nowej placówki w najbliższą sobotę –  mówi Grzegorz Kowalski, prezes Super-Pharm Poland.

Super-Pharm to formuła sklepu łącząca w sobie zalety apteki, drogerii i perfumerii w jednym miejscu, która obecna jest na polskim rynku już od 12 lat. Jest ona  doceniania szczególnie przez klientów centrów handlowych jako wygodna i przyjazna.

Sklep Super-Pharm w Galerii Trzy Korony, to 4. placówka sieci w województwie małopolskim, a 48. w Polsce.

– Format naszych placówek najlepiej sprawdza się w dużych galeriach handlowych, gdzie głównym wyznacznikiem sukcesu jest wysoka odwiedzalność klientów i dobry skład najemców. Sieć Super-Pharm zakłada otwieranie od 8 do 10 placówek rocznie w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców, ale nie tylko, czego najlepszym przykładem jest Zakopane, czy właśnie otwierany sklep w Nowym Sączu. Wszystkie pojawiające się na rynku projekty nowych galerii handlowych są przez nas dokładnie analizowane i podlegają starannej selekcji. Cenimy developerów – partnerów, którzy dzięki doświadczeniu potrafią trafnie  dopasować wielkość obiektu do zapotrzebowania lokalnego rynku oraz zagwarantować sfinalizowanie danej inwestycji – mówi Agnieszka Rozborska, dyrektor ds. rozwoju Super-Pharm Poland.

 Super-Pharm to jedyna sieć sklepów typu drugstore w Polsce, będąca połączeniem apteki, drogerii i perfumerii w jednym miejscu. Sieć liczy 48 własnych sklepów samoobsługowych działających w większości dużych miast. Swoim zasięgiem obejmuje województwa zachodniopomorskie, pomorskie, kujawsko-pomorskie, lubuskie, mazowieckie, łódzkie, wielkopolskie, dolnośląskie, opolskie, śląskie, małopolskie, świętokrzyskie i podkarpackie.

Reklama

Galeria Jurajska