Sprzedaż produktów luksusowych osiągnęła wzrost we wszystkich regionach, co spowodowało wzrost przychodów o 5,6% w trzecim kwartale oraz 7,1% w trzech kwartałach tego roku. Sprzedaż odzieży i wyrobów skórzanych wzrosła o 6% w trzecim kwartale 2013 r.

„Kering zaksięgował kolejny kwartał wzrostu, napędzanego dobrymi wynikami sprzedaży marek luksusowych, szczególnie w sieci naszych sklepów. Ten wynik potwierdza strategiczną racjonalność modelu biznesowego opartego na sprzedaży wielu marek, a także świadczy o sukcesie naszej strategii dywersyfikacji zasięgu terytorialnego, kanałów dystrybucji oraz kategorii produktów” – mówi François-Henri Pinault, prezes grupy Kering.

Kering wprowadził na rynek szeroką gamę marek, spośród których kilka stało się wręcz ikonicznymi na rynku artykułów luksusowych, sportowych i lifestyle’owych. Należą do nich m.in. Gucci, Balenciaga, Bottega Veneta, Stella McCartney, Alexander McQueen czy Saint Laurent. Grupa działa w ponad 120 krajach. Wszystkie marki prowadzą bogate wizualnie witryny e-commerce. Na stronie Bottega Veneta zamieszczane są filmy wideo prezentujące, w jaki sposób wykonane zostały poszczególne produkty. Gdy wchodzi się na stronę Saint Laurent, zanim załaduje się zasadnicza treść, wyświetla się film, który relacjonuje pokaz najnowszej kolekcji projektanta.

W 2012 r. Kering wygenerował 9,7 miliarda euro przychodów. Pod koniec roku zatrudniał 33 tysiące pracowników.