Marka Etam wierna kobietom

Salon Etam

Na polskim rynku nie brakuje ostatnio przykładów rozszerzania grup docelowych przez detalistów. Tak więc pojawiają się sklepy z obuwiem dla dorosłych, które wprowadzają linię dla  dzieci, czy sklepy z odzieżą dla mężczyzn, które wprowadzają asortyment dla kobiet.

O to, czy marka Etam planuje rozszerzenie swojej grupy docelowej o mężczyzn zapytaliśmy Katarzynę Walendzik – country managera Etam Poland Sp. z o.o. – Sklepy Etam pozostają z ofertą dla kobiet i nie ma planów, żeby rozszerzyć ją o asortyment męski. Etam Lingerie to marka w 100 proc. dedykowana kobietom. Linia męska występuje w innej naszej marce Undiz, która oferuje bieliznę damską i męską. Sklepy pod marką Undiz firma rozwija we Francji. Obecnie sieć liczy 84 placówki. Obie marki – Etam Lingerie i Undiz są skierowane do kobiet w rożnym wieku i o innym stylu. W ramach marki Etam Lingerie obecnej na rynku polskim mamy kilka sposobów dywersyfikacji: produktowy –  jesienią tego roku wprowadziliśmy pełną gamę rajstop, leginsow, skarpetek – ponad 100 modeli; wiekowy – oprócz kolekcji dla kobiet posiadamy bieliznę w kategorii „mój pierwszy biustonosz” dla dziewczynek, który daje poczucie bezpieczeństwa i pełnego komfortu młodym klientkom; sezonowy – od maja nasze sklepy to beach stores – 80 proc. powierzchni sklepów zajmują stroje kąpielowe i akcesoria na plaże i urlop; wizerunkowy  – od lat współpracujemy z modelką Natalią Vodianową, która nie tylko sygnuje produkty, ale uczestniczy w ich kreacji; produkty z etykietą Natalii Vodianowej pojawiają się w naszych sklepach każdego sezonu i skierowane są do kobiet nowoczesnych i bardzo modnych. Etam to francuska beauty therapy dla każdej kobiety  – deklaruje Katarzyna Walendzik.

W uruchomionym w Galerii Katowickiej sklepie sieci Etam zaprezentowano nową koncepcję aranżacji: – Wchodząc z rozpędzonego świata, do salonu Etam urządzonego według najnowszego konceptu So Ouest, klientka od razu ulega jego urokowi. Wraz z przekroczeniem progu sklepu, wchodzi do krainy kameralnej kobiecości. Wita ją stonowana kolorystyka umeblowania, gra świateł na poszczególnych jego elementach, idealnie dopracowane szczegóły – lustrzana ściana, przyciągające wzrok stoły. Również kabiny dają klientkom komfort mierzenia:  są szerokie, przestronne, z różowymi pufami, jeżeli trzeba na chwilę przysiąść i dokonać wyboru idealnej bielizny. W tle dyskretnie sączy się francuska muzyka. A całość salonu oświetla wspaniały żyrandol, o znaczącej nazwie Josephine. To prawdziwy salon Lingerie urządzony zgodnie z francuskimi standardami  savoir-faire marki Etam – opowiada Katarzyna Walendzik.

Grupa Etam posiada 4523 sklepy w  47 krajach. Grupa Etam jest właścicielem 4 marek:  Etam Lingerie, Etam pret a porter, 123, Undiz. Firma rozwija sieć poprzez franczyzę od 1999 roku, w którym Etam otworzył swoje pierwsze sklepy w Libanie i Arabii Saudyjskiej. Od tego momentu Etam kontynuuje rozwijanie swojej sieci z pomocą lokalnych partnerów w rożnych krajach świata.

W Polsce w ramach sieci działa obecnie 14 butików zlokalizowanych w największych miastach w Polsce ( Centrum Riviera w Gdyni , Galeria Katowicka, CH Arkadia w Warszawie, Galeria Pomorska w Bydgoszczy, DH Renoma we Wrocławiu, Galeria Jurajska w Częstochowie, CH Janki pod Warszawą, Port Łódź i CH Manufaktura w Łodzi, CH Galaxy w Szczecinie, Galeria Krakowska i Bonarka City Center w Krakowie, a także  Auchan Piaseczno i Białystok). Lokale sieci mają od 100 do 150 mkw. powierzchni handlowej.

Firma prowadzi sprzedaż swoich produktów także poprzez sklep internetowy: http://en.etam.com

 

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016