Słabsze wyniki sprzedaży Intersport po III kwartałach

Intersport

Intersport

Od stycznia do września 2013 roku, spółka Intersport wypracowała przychody netto ze sprzedaży w wysokości 159,8 mln zł, czyli o 8,8 proc. mniej w stosunku do analogicznego okresu 2012 roku. Wówczas osiągnęła przychody na poziomie 175,2 mln zł, w tym 13,3 mln zł z dodatkowej sprzedaży licencjonowanych produktów UEFA EURO 2012) – wynik z wstępnych szacunków spółki Intersport SA.

Intersport w samym III kwartale wypracowała przychody netto ze sprzedaży w wysokości 50,1 mln zł, czyli podobnie jak w III kwartale 2012 roku (było: 50,3 mln zł). W tym okresie firma miała stratę brutto w wysokości 1,9 mln zł, czyli o 29 proc. mniejszą w porównaniu do III kwartału 2012 roku (strata była na poziomie: około 2,7 tys. zł).

Intersport Polska SA obchodzi w 2013 roku jubileusz 25-lecia działalności firmy na polskim rynku artykułów sportowych. Spółka (dawniej: Maks Sport) posiada w 21 miastach 32 salony. Łączna powierzchnia sklepów przekracza 34 tys. mkw.

W listopadzie 2013 roku planowane jest uruchomienie nowego sklepu w Galerii Bronowice – drugim co do wielkości centrum handlowym w Krakowie.

Reklama

Galeria Jurajska